frågaren Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Hej Vet nån hur man gasar med hydran jag har tagit in hjulen men jag tycker den går långsamt vilken knapp ska man trycka på effter att man tagit in hjulen? Mvh frågaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Hej Vet nån hur man gasar med hydran jag har tagit in hjulen men jag tycker den går långsamt vilken knapp ska man trycka på effter att man tagit in hjulen? Mvh frågaren På PS2 är det iaf att när man är i luften o tagit in hjulen ska man dra R3 (spaken) frammåt tills man åker frammåt, PC vet jag inte, inte flexbox heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Det är samma på Xbox. Högra analoga spaken, dra fram så du ändrar munstyckets position.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Efter att du lyft ska du hålla inne nummer 8 på numpaden en stund (du märker när du kan släppa om du kollar på skärmen). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
frågaren Skrivet 10 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Om någon vet om knappen på pc så skriv snälla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Efter att du lyft ska du hålla inne nummer 8 på numpaden en stund (du märker när du kan släppa om du kollar på skärmen). ^ | De står ju där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
frågaren Skrivet 10 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Vad gör man när man med den knappen annars om man går eller åker bil när man ändrar knappar på otitons vad hetter den där för jag har ändrat på knapparna till spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 LÄS INSTRUKTIONERNA!!!!!!!!!! som står när du spelar... ditt smartskafft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 LÄS INSTRUKTIONERNA!!!!!!!!!! som står när du spelar... ditt smartskafft Hjälp honom med en trevligare ton, eller också skriver du inte alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 (redigerad) Jag lånar denna Topicen för att skriva en annan fråga, när man ändrar läget på hydran till "Hover" är det likadant som när man kör helikopter då ? Om det är de så har jag en till fråga , när jag har flygit vanligt med hydran och ändrar till Hoverläget, då blir den precis omöjlig att styra den reagerar inte på nånting hur jag än trycker, vad är felet jag gör ? Jag har spelet på PS2 btw. Redigerad 10 juli, 2005 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 (redigerad) Vad gör man när man med den knappen annars om man går eller åker bil när man ändrar knappar på otitons vad hetter den där för jag har ändrat på knapparna till spelet Dem använder man annars då man ska hoppa med lowriders (jag vet att det går med vanliga bilar också, men det känns som att han förstår lättare om jag bara skriver lowriders). Redigerad 10 juli, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Hjälp honom med en trevligare ton, eller också skriver du inte alls. Inte blir de väll annorlunda ton om ja skriver me stora eller små bokstäver? utalas precis lika.... o ja sa åt han o läsa instruktionerna som står i spelet när man hoppar i hydran Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Inte blir de väll annorlunda ton om ja skriver me stora eller små bokstäver? utalas precis lika.... o ja sa åt han o läsa instruktionerna som står i spelet när man hoppar i hydran Han menar att du ska skriva "Läs instruktionerna, där står allt du behöver veta " istället för "LÄS INSTURKTIONERNA FÖÖR FAAAAAN JEFFLA IDIOTPUCKO!!! " End of Story Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts