Conzue Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 När ja ska spel t.e.x gtasa så tar det två minuter så börjar det lagga sedan upp hör det i ca 2-3minuter till sen laggar det igenn!!!!och det r inte bara med gta utan med alla mina spel!!!! snälla hjälp mig!!?!?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Och det handlar om Musik, Film och Grafik? Fel Forum -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conzue Skrivet 10 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Men flytta topicen då ja vet inte vart ja skulle skriva!!!!!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Men flytta topicen då ja vet inte vart ja skulle skriva!!!!!! :'( Försök klura ut den gåtan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Nödvändigt att skriva att det är fel forum, låt modsen göra sitt jobb istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conzue Skrivet 10 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Jaja men kan nån hjälpa mig eller inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 När det börjar lagga, tryck ctrl-alt-delete och välj processer och kolla om det startar nåt program som käkar upp allt ditt minne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Har du de senaste drivrutinerna för grafikkortet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conzue Skrivet 11 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 The Dude:nej det har ja inte kollat för det går inte!hela datorn låser sig i ca 1minut!!! Arvid:ja ska ha det tror ja för när ja skule instalera KOTOR 1 så var ja tvungen att upp gradera dom....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts