Jump to content

Krasch när man ska dansa

Share

Recommended Posts

Hejsan. när jag ska göra uppdraget för OG Loc när man ska dansa för att få sound systemet så kraschar hela spelet.. kan inte dansa över huvud taget någon annanstans.

lowrider tävlingar funkar bra, men när jag ska in på en klubb eller dansa övh. så funkar det inte :lol:

nån som vet felet? :/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men klart jag vill ha hjälp? därför jag skrev tråden.. och varför ska jag köpa bättre dator när resten av spelet flyter på bra din idiot.. snälla tänk lite förfan annars behöver du inte ens skriva. starta om datorn har jag gjort.. funkar fortf. inte

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men klart jag vill ha hjälp? därför jag skrev tråden.. och varför ska jag köpa bättre dator när resten av spelet flyter på bra din idiot.. snälla tänk lite förfan annars behöver du inte ens skriva. starta om datorn har jag gjort.. funkar fortf. inte

Hey Chill! Jag tror han syftar på att han vill att du ska göra lite själv, testa o sånt..inte fråga oss på gtasajten det första man gör ,vilket är väldigt lätt, har jag fel? :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor