saby Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Hejsan. när jag ska göra uppdraget för OG Loc när man ska dansa för att få sound systemet så kraschar hela spelet.. kan inte dansa över huvud taget någon annanstans. lowrider tävlingar funkar bra, men när jag ska in på en klubb eller dansa övh. så funkar det inte nån som vet felet? :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 OM du inte redan visste det så dansar man med W, A,S, D (eller knapparna du går med) .. alltså inte lowrider knapparna. annars vettefan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saby Skrivet 10 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Men lol.. läs igen. det _FUNKAR INTE_ alls att dansa.. jag Vet hur man dansar, men grejen är den att det kraschar varje gång jag ska dansa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Men lol.. läs igen. det _FUNKAR INTE_ alls att dansa.. jag Vet hur man dansar, men grejen är den att det kraschar varje gång jag ska dansa.. KÖp spelet om du inte gjort det skaffa en bättre dator starta om datorn. du kom ju te gtasajten bara för att få hjälp hatar sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arreee Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 (redigerad) Vad ska han göra då? det är ju bra att han vänder sig till GTAsajten men ända han får är dumma kommentarer ... Om du hatar sånt behöver du väll inte skriva massa onödiga skit eller hur? Redigerad 10 juli, 2005 av Arreee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saby Skrivet 10 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Men klart jag vill ha hjälp? därför jag skrev tråden.. och varför ska jag köpa bättre dator när resten av spelet flyter på bra din idiot.. snälla tänk lite förfan annars behöver du inte ens skriva. starta om datorn har jag gjort.. funkar fortf. inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Men klart jag vill ha hjälp? därför jag skrev tråden.. och varför ska jag köpa bättre dator när resten av spelet flyter på bra din idiot.. snälla tänk lite förfan annars behöver du inte ens skriva. starta om datorn har jag gjort.. funkar fortf. inte Hey Chill! Jag tror han syftar på att han vill att du ska göra lite själv, testa o sånt..inte fråga oss på gtasajten det första man gör ,vilket är väldigt lätt, har jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Låter som nån bugg, sånna finns det tyvärr gott om till en del av spelen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts