Dobermannen Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Ronin & Kebabpizza är fan bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyemon Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 (redigerad) Tja! Vi gjorde en ny kortfilm inatt.. Hade lite tråkigt! :| Ladda ner den här! Nu måste jag sova.. -- Kebabpizza Rolig , men taskigt mot funnylin... Redigerad 16 juli, 2005 av Zyemon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Om jag bortser från den där texten så var den väl 3/5 typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 HAHA den var bra! va heter låten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Vet nån va låten heter till den här filmen som Ronin och Kebabpizza gjorde? Asså "suck my balls?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Hahaha Fan vad rolig film, Ding ding. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkey Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Vet nån va låten heter till den här filmen som Ronin och Kebabpizza gjorde? Asså "suck my balls?" Hehe undrar jag med ^^ -- skön film! -- Att ni orkar bry er om texten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Att ni orkar bry er om texten? Är det så jobbigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Är det så jobbigt? Lite,tycker att Funnylin och Kebabpizzan allt får mötas IRL och göra upp som män.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Lite,tycker att Funnylin och Kebabpizzan allt får mötas IRL och göra upp som män.. W0rd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Men ärligt,jag tycker det var rätt taskigt och så där men ändå,det bevisar ju bara hans väldiga omogenhet. Själv skulle jag småflina lite om det stog : "Toki är en h*runge" Väldigt fånigt gjort är det enda jag tycker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Hehe undrar jag med ^^ -- skön film! -- Att ni orkar bry er om texten? Vet nu vad låten heter! Boo Selekta - We Hate Hiphop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkey Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Tackar väldigt mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Tackar väldigt mycket! Det är lungt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts