VickeX Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Japp. Här snackar vi om ELO. Själv tycker jag dom äger. Jag menar "Turn to Stone" och "Evil Woman" är ju så himla bra. Sen finns ju Livin' thing och Showdown också (:!!! Sen finns ju Four Little Diamonds som var med i VC också har ELO ju gjort Great Balls Of Fire Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 (redigerad) Jaa, de är riktigt bra! Några bra låtar är: Evil Woman, Every Way, Calling America och Don't Bring Me Down. (:!!! Redigerad 10 juli, 2005 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 10 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Ja vad bra att någon gillade dom tänkte mäst på hur nästan alla hatade Four Little Diamonds på VC delen av forumet när ja gjorde den här topicen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Evil woman ? är det en cover på Ozzy's ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Evil woman ? är det en cover på Ozzy's ? Du menar väl Black Sabbath? Nej det är förresten inte en cover. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Du menar väl Black Sabbath? Nej det är förresten inte en cover. Jag mena sabbath men skrev ozzy's Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
erik_vice88 Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Har bara hört Four little Diamonds på VC, och den är väl sådär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Har bara hört Four Little Diamonds och Dont Bring Me Down, helt okay låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Dom e sjukt grym den skivan dom släppte efter typ 15 år första låten på den alright e skön dom resternade 3 oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Ja och så är det ju så roligt när dom har Evil Woman i Austin Powers. När det här ljudet kommer efter "Iiiiivil Woman" När Austin gör sina topidobido. Ja det är svårt att skriva det men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Har hör en låt med ELO, vilken det var har jag glömt, men jag såg att ELO har gjort Evil Woman, om ni gillar den så ska ni höra Black Sabbaths cover på låten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Around the world och Hold on Tight är två underbara låtar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts