Patrik Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Helvete, missade det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grisen Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 (redigerad) Jaha.. de va väll 3 låtar ja inte kunde namnet på.. bra att du sa vilken de ska va då Haha, oj då, Nu märkte jag attt det var två till du ville ha reda på tyvärr sviker mitt minne just nu Redigerad 9 juli, 2005 av Grisen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anarchy Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Eftersom jag bara såg början av konserten vet jag bara att första låten var "Murders in the rue Morgue". Tyvärr kan jag inte hjälpa dig med de andra två. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Eftersom jag bara såg början av konserten vet jag bara att första låten var "Murders in the rue Morgue". Tyvärr kan jag inte hjälpa dig med de andra två. Nope... Första låten var Idles of The March sen brände de på Murders In the Rue Morgue direkt efter. Lite svårt att skilja på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 9 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Nope... Första låten var Idles of The March sen brände de på Murders In the Rue Morgue direkt efter. Lite svårt att skilja på... Va? va de 2 låtar i början? före.. öh.. den ja skrivit som nr 2 (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Ich was där (:!!! är inget maiden-fan men det var ball ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Ja, jag kollade lite halv om halvt. Helt okej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Väldigt bra kosert och "Run to the Hills" är min absoluta favorit fortfarande. Eddie är göllig =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 10 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Väldigt bra kosert och "Run to the Hills" är min absoluta favorit fortfarande. Eddie är göllig =P MMM run to the hills trummorna e så jävla sköna i den... bra att dom hade me den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 (redigerad) MMM run to the hills trummorna e så jävla sköna i den... bra att dom hade me den Trummisten såg ut som om han var påtänd btw konserten fick +++++ av aftonbladet Redigerad 10 juli, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Jag såg det från Die With Your Boots On Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 (redigerad) Sångaren (kommer inte ihåg vad han heter) såg lite trött ut i mitten typ...han orkade ju fan inte prata ens EDIT: Number of the Beast!!!! Redigerad 10 juli, 2005 av kagol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Trummisten såg ut som om han var påtänd btw konserten fick av aftonbladet +++++ Ja trummisen Nicko McBrain (heter han tror jag) ser förjävla rolig ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deluxo Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Kollade på maiden nyss på 2an... låtlistan va väll typ så här? 1. VILKEN VA DE? 2. Still Life 3. Prowler 4. The Trooper 5. Remember Tomorrow 6. Where Eagles Dare 7. Run To The Hills 8. VILKEN VA DE? 9. Wrathchild 10. Die With Your Boots On 11. Phantom Of The Opera 12. The Number Of The Beast 13. Hallowed Be Thy Name 14. VILKEN VA DE? 15. Running Free 16. Drifter 17. Sanctuary har ja rätt? vilka va dom ja inte vet? Låt 1 var: Ides of March Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 10 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Ja trummisen Nicko McBrain (heter han tror jag) ser förjävla rolig ut Han har ju brutit näsan 2 gånger han e fan min idol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grisen Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 (redigerad) Nope... Första låten var Idles of The March sen brände de på Murders In the Rue Morgue direkt efter. Lite svårt att skilja på... Japp, så var det. Märkte först inte att de bytte låt överhuvud taget Bäst: Where Eagles dare Revelations Running Free Die with yor boots on Phantom of the opera Remember tomorrow Hallowed Be Thy Name Den som överaskade klart mest var ju Still Life. helt okej vad det gäller Run To The Hills är det en okej låt och en stor klassiker. den hör hemma i deras live-föreställnigar men annars är det nog den mest överskattade och överspeladde låten av alla. förresten, nu er jag att du saknar Iron Maiden(låten då) och Revelations i din lista. Redigerad 10 juli, 2005 av Grisen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 (redigerad) Okej låtlistan: 1. Murders In The Rue Morgue 2. Another Life 3. Prowler 4. The Trooper 5. Remember Tomorrow 6. Where Eagles Dare 7. Run To The Hills 8. Revelations 9. Wratchild 10. Die With Your Boots On 11. Phantom Of The Opera 12. The Number Of The Beast 13. Hallloweed By The Name 14. Iron Maiden Extranummer: 15. Running Free 16. Drifter 17. Sanctuary Ska det vara nån, så ska det vara jag. Redigerad 10 juli, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Okej låtlistan: 1. Murders In The Rue Morgue 2. Another Life 3. Prowler 4. The Trooper 5. Remember Tomorrow 6. Where Eagles Dare 7. Run To The Hills 8. Revelations 9. Wratchild 10. Die With Your Boots On 11. Phantom Of The Opera 12. The Number Of The Beast 13. Hallloweed By The Name 14. Iron Maiden Extranummer: 15. Running Free 16. Drifter 17. Sanctuary Ska det vara nån, så ska det vara jag. .mmm, rikigt svårt att fixxa listan nu när tidningarna har recenserat konserten och har med hela låtlistan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 .mmm, rikigt svårt att fixxa listan nu när tidningarna har recenserat konserten och har med hela låtlistan... Ja men ni vill ju ha en lista, eftersom ingen kan skriva den trots att tidningarna har gjort det så kan väl jag göra det. Sa aldrig att det var svårt heller/// Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Ja men ni vill ju ha en lista, eftersom ingen kan skriva den trots att tidningarna har gjort det så kan väl jag göra det. Sa aldrig att det var svårt heller/// Ska det vara nån, så ska det vara jag. Det var mer den kaxiga attityden jag syftade på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts