BroDD Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Kollade på maiden nyss på 2an... låtlistan va väll typ så här? 1. VILKEN VA DE? 2. Still Life 3. Prowler 4. The Trooper 5. Remember Tomorrow 6. Where Eagles Dare 7. Run To The Hills 8. VILKEN VA DE? 9. Wrathchild 10. Die With Your Boots On 11. Phantom Of The Opera 12. The Number Of The Beast 13. Hallowed Be Thy Name 14. VILKEN VA DE? 15. Running Free 16. Drifter 17. Sanctuary har ja rätt? vilka va dom ja inte vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Riktigt kul att se det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 (redigerad) Den var nu(konserten). Den var ju riktigt bra . Jag kollade hela(fjäskar) Redigerad 9 juli, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Att dom inte hade med "Run to the hills" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 9 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Att dom inte hade med "Run to the hills" . HAHAHA.. kolla du inte på konserten? hade dom visst.. e du döv o blind? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 (redigerad) Riktigt skön konsert, saknade dock Fear of the dark Redigerad 9 juli, 2005 av Liquid_Ice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Running Free var lätt skönast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 . HAHAHA.. kolla du inte på konserten? hade dom visst.. e du döv o blind? Mwhha.. missade den låten.. men jag läste igenom texted med låtar.. men såg inte "Run to the hills" Och btw.. du behöver inte vara uppkäftig.. vi vet att du är omognast på forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 The Trooper, den är fan bäst! Lite synd att de bara spelade låtar från the fyra första albumna(?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 9 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Mwhha.. missade den låten.. men jag läste igenom texted med låtar.. men såg inte "Run to the hills" Och btw.. du behöver inte vara uppkäftig.. vi vet att du är omognast på forumet Om du kollat på konserten borde du ju sett OCH hört run to the hills.. men de verka du inte göra.. alltså borde du varit blind o döv... eller? och oj oj.. va ja tar åt mig av nån ja inte ens känner som skriver att ja e omogen på ett internet forum.. jordens undergång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Phantom of the Opera är ren och skär skönhet! Älskar den. Men jag gillade showen de drog i Running Free. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Riktigt härlig konsert faktiskt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Riktigt härlig konsert faktiskt.. Ja visst var den. Dom ska ju komma i vinter. Ska fan dit då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 (redigerad) Phantom of the Opera är ren och skär skönhet! Älskar den. Men jag gillade showen de drog i Running Free. Håller med om att Phantom of the Opera var skitbra Riktigt bra konsert var det (har jag redan sagt det ) Redigerad 9 juli, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 9 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Ingen som kan svara på min fråga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 "Run to the Hills" och "The Trooper" såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grisen Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 (redigerad) Kollade på maiden nyss på 2an... låtlistan va väll typ så här? 1. VILKEN VA DE? 2. Still Life 3. Prowler 4. The Trooper 5. Remember Tomorrow 6. Where Eagles Dare 7. Run To The Hills 8. VILKEN VA DE? 9. Wrathchild 10. Die With Your Boots On 11. Phantom Of The Opera 12. The Number Of The Beast 13. Hallowed Be Thy Name 14. VILKEN VA DE? 15. Running Free 16. Drifter 17. Sanctuary har ja rätt? vilka va dom ja inte vet? Det var Idles of March. BTW: FY FAN I HELVETE VAD BRA!! satt och sjöng med i nästan alla låtar! föörutom de från "killers" för därifrån kan jag bara halva Wrathchild Redigerad 9 juli, 2005 av Grisen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Åh FYFAAAN vad jag är förbannad! Helvetes jävla f***a! Var hos min moster hela jävla dan och kom hem precis när det slutade! FAN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Åh FYFAAAN vad jag är förbannad! Helvetes jävla f***a! Var hos min moster hela jävla dan och kom hem precis när det slutade! FAN!!! Sad but true... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 9 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Det var Idles of March. BTW: FY FAN I HELVETE VAD BRA!! satt och sjöng med i nästan alla låtar! föörutom de från "killers" för därifrån kan jag bara halva Wrathchild Jaha.. de va väll 3 låtar ja inte kunde namnet på.. bra att du sa vilken de ska va då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts