Cortez Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Bara för att du inte har någon autograf eller? Nja, jag gillar inte att samla på papper och det är onödigt att ha en snubbes namn på ett papper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Har nog ingen men jag känner några som har john lennons . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Har nog ingen men jag känner några som har john lennons . Ouu cooling som känner folk som har träffat en kändis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Ouu cooling som känner folk som har träffat en kändis Det är ingen som jag träffade på nån fest för 10 år sen utan det är min barndomskompis som har vi har bott grannar med sen jag föddes (i 14 år). det är ju inte asshäftigt men han är ju död och jag tror inte att det är sådär jättemånga som har en autograf av honom. och varför hålla på o göra narr av mig, har jag gjort dig någonting, eller?? bara tråkigt och onödigt . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Hade Leif "Loket" Olssons autograf när jag var mindre, de ni!!! Den är nog återvunnen vid det här laget, ser inget större nöje i o samla autografer. Träffar aldrig kändisar ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 De e ju ingenting o skryta över Jodå! Zlatan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Mina: -hela SAIKs bandylag(år 2001 samt 03,tror jag) -magnus hedman -alla i hammerfall -hela DIF fotboll(år 2000) -Mats sundin har fler...kommer dock inte ihåg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 (redigerad) Det är ingen som jag träffade på nån fest för 10 år sen utan det är min barndomskompis som har vi har bott grannar med sen jag föddes (i 14 år). det är ju inte asshäftigt men han är ju död och jag tror inte att det är sådär jättemånga som har en autograf av honom. och varför hålla på o göra narr av mig, har jag gjort dig någonting, eller?? bara tråkigt och onödigt . Det jag försökte säga är att det står vilka autografer DU har. Inte din kompis. Redigerad 11 juli, 2005 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Nja, jag gillar inte att samla på papper och det är onödigt att ha en snubbes namn på ett papper. Ja, gillar man en död snubbe, så fattar man ju att man tappar lusten att vänta på den autografen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Stefan Rehn, Fotbollspelare Martin Dahlin, Fotbollspelare Lasse Berghagen, Vad är han egentligen? Johan Ulvesson, Skådespelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Ja, gillar man en död snubbe, så fattar man ju att man tappar lusten att vänta på den autografen. Ja, folk som du måste väl ha en autograf för att du tror att du får mer respekt av andra då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Har ingen autograf längre, hade säkert nån när jag va liten =) Däremot så har jag spela fotboll med Henke Larsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 (redigerad) Jag har Alice Coopers autograf men den har jag typ lagt nånstans bland onödiga grejer, bryr mig inte så mycket om den längre Redigerad 12 juli, 2005 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Jag har Alice Coopers autograf men den har jag typ lagt nånstans bland onödiga grejer, bryr mig inte så mycket om den längre Emo: Leta fram den och klicka sen på den här adressen: http://www.tradera.com/ Och lägg in den för försäljning! autografer från honom går för runt en 600:- spänn. Okej, nu är detta en ganska ny auktion så det är inte många som har hunnit bjuda. Semester mm men kolla tex "köp nu" priset! http://www.tradera.com/auction/aid_15591114 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Ja, folk som du måste väl ha en autograf för att du tror att du får mer respekt av andra då. Nej nej, inte alls, tycker bara att det är trevligt att ha en papperslapp med ens signatur på av en person man gillar mkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Wyclef Jean Svenska och Ryska handbolls-damlandslag -04 Markoolio Dj Mendez Jessica Folker Jonas Gardell Per Gessle Janne Schaffer The Rasmus (Finska "rock"bandet) Kajsa Bergqvist Far kolla nar jag kommer hem men detta ar dom jag minns.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Ta kort på autograferna och lägg upp dom på siten då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Och lägg in den för försäljning! autografer från honom går för runt en 600:- spänn. måste leta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Har bilder på mina slipknot autografer på slipknot-metal.com tror de va den sidan iaf för er som vill se så koller typ på bilder o väj autographs sen.. så ska min gamla mail stå på 2 bilder... broudl eller broddas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
H4xx0R Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Jag hade en autograf av han som spelar pappan i fimen Jalla Jalla (plus ett kort), de ni Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts