Jump to content

Atografer?

xstreem
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 112
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ouu cooling som känner folk som har träffat en kändis :lol:

Det är ingen som jag träffade på nån fest för 10 år sen utan det är min barndomskompis som har vi har bott grannar med sen jag föddes (i 14 år). det är ju inte asshäftigt men han är ju död och jag tror inte att det är sådär jättemånga som har en autograf av honom.

och varför hålla på o göra narr av mig, har jag gjort dig någonting, eller?? bara tråkigt och onödigt :wacko: .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är ingen som jag träffade på nån fest för 10 år sen utan det är min barndomskompis som har vi har bott grannar med sen jag föddes (i 14 år). det är ju inte asshäftigt men han är ju död och jag tror inte att det är sådär jättemånga som har en autograf av honom.

och varför hålla på o göra narr av mig, har jag gjort dig någonting, eller?? bara tråkigt och onödigt :huh: .

Det jag försökte säga är att det står vilka autografer DU har. Inte din kompis.

Redigerad av Bullet
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har Alice Coopers autograf men den har jag typ lagt nånstans bland onödiga grejer, bryr mig inte så mycket om den längre

Emo: Leta fram den och klicka sen på den här adressen: http://www.tradera.com/

Och lägg in den för försäljning! autografer från honom går för runt en 600:- spänn.

Okej, nu är detta en ganska ny auktion så det är inte många som har hunnit bjuda. Semester mm men kolla tex "köp nu" priset!

http://www.tradera.com/auction/aid_15591114

Länk till kommentar
Dela på andra sidor