VickeX Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Gunt ett litet skämt. Men jo jag har autograferna deras. Foppa var jag 4 år när jag kramade han känner väll ytp oss vi brukar vara på Mamma Mia och äta pizza. Då brukar vi träffas. Och den mäst kända ja det var ju svin längesen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Den enda ja kommer ihåg är att jag har Fredrik Ljungbergs autograf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Jag har sett/träffat: Anders och Måns - komiker Sanna Persson - skådis/komiker Claes Malmberg - komiker Orvar Säfström - filmkritiker/tvpersonlighet Rolf Lassgård - skådis Laleh - musiker Jenny Wilson - musiker Lotta Wenglén - musiker Monkeystrikes (skakat hand med sångerskan!) - band Jesper Rönndahl - radiopratare/producent The Ark - band De som tecknar Kapten Stofil Silverbullit - band Trummisen i Motörhead - trummis Martin Kellerman - tecknar Rocky Lise Myhre - tecknar Nemi Ulf Stark - författare Frank Gunarsson - komiker Donkeyshot - band Jonas Darnell - tecknar Herman Hedning Ebeeto (varje dag...) - komiker/tecknare/musiker/författare/journalist/vinnare i tävlingen "Världens bästa storebror" åren 1990-2005 Raymond och Maria - band Sanna Bråding - skådis/radioperson Anton Berg - radioperson Och säkert fler som jag inte minns just nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Jag har sett/träffat: Anders och Måns - komiker Sanna Persson - skådis/komiker Claes Malmberg - komiker Orvar Säfström - filmkritiker/tvpersonlighet Rolf Lassgård - skådis Laleh - musiker Jenny Wilson - musiker Lotta Wenglén - musiker Monkeystrikes (skakat hand med sångerskan!) - band Jesper Rönndahl - radiopratare/producent The Ark - band De som tecknar Kapten Stofil Silverbullit - band Trummisen i Motörhead - trummis Martin Kellerman - tecknar Rocky Lise Myhre - tecknar Nemi Ulf Stark - författare Frank Gunarsson - komiker Donkeyshot - band Jonas Darnell - tecknar Herman Hedning Ebeeto (varje dag...) - komiker/tecknare/musiker/författare/journalist/vinnare i tävlingen "Världens bästa storebror" åren 1990-2005 Raymond och Maria - band Sanna Bråding - skådis/radioperson Anton Berg - radioperson Och säkert fler som jag inte minns just nu... Det där skulle vi ju ta i en ny topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Det där skulle vi ju ta i en ny topic Jo, men Brodd och Kalan körde här, så jag tänkte att jag också skulle göra det. Kalan är nämligen min alldra största idol... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Jag har Tobbe Trollkarls Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Har ingen alls... hade säkert nån när jag var mindre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Wow va ballt, en autograf. "Han skrev sitt namn på ett papper till mig!! WOW!!!!! Asballt alltså!!! Den här ska jag sälja på Ebay för 10000 kr!!" Bara för att du inte har någon autograf eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Gör det, men var beredd på att det tar ett tag för att få en autograf, för mig tog det iallafall två månader. Samma här. Men man fick den tillslut . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Mamma Mia och äta pizza. Åh ! Så du brukar vara i staffanstorp och käka pizzor ? Trevligt ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Japp, jag har pavel bure och Tommy Salos autografer. båda två är hockey spelare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Lol "atografer"! Har hela malmö ffs autografer från 2003 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Lol "atografer"! Har hela malmö ffs autografer från 2003 De e ju ingenting o skryta över Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Nada. Hade några när jag var yngre men nu ligger de på soptippen eller nått i den stilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 De e ju ingenting o skryta över Nej för du gillar inte fotboll utan du gillar cricket Glömde säga att jag har också fredrik ljunbergs autograf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Nej för du gillar inte fotboll utan du gillar cricket Glömde säga att jag har också fredrik ljunbergs autograf. Gillar visst fotboll... men inte svensk.. dom e så kassa chelsea ska de va... sett dom live Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 10 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Mikael Ljungberg, va d inte han som tog typ självmord för inte så länge sen? EDIT: har oxå en massa gladiatorer autografer som fan fick i fyran, stod i regnet i en halvtimme i skansen för d Jo, Mikael Ljungberg tog livet av sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Hela Hammerfall Hela Evergray Nicko McBrain, fick jag igår, innan konserten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Pistvakt Electrik Banana Band Markoolio Mickael Ljungberg Anja Pärson Tre Kronor (02) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GuldVixen Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Ganska många från svenska hockeylandslaget.. Foppa, sundin mm Vet dock inte var dom är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts