Funnylin Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Bah, va tusan ska man med autografer till? Har nog inga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Bah, va tusan ska man med autografer till? Har nog inga. Om de e coola så.. skryta för sina vänner... sälja (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Om de e coola så.. skryta för sina vänner... sälja (:!!! Jag tycker folk som köper är lite brända. 1. det roliga med att ha autografer är ju att man fått dom själv, och själv fått träffa personen. 2. Den kan lika gänra vara falsk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 (redigerad) Skickade ett brev till han. Har för mig att jag hittade hans adress på typ duckburg.dk. Edit: Det var visst .dk och inte .net. Edit 2: Don Rosa's address: Don Rosa; 9711 Dawson Hill Rd.; Louisville, KY 40299; USA Email: donrosa@iglou.com Är de verkligen don rosas mail? EDIT: folk som köper autografer e lite brända ja (:!!! ja har aldrig köpt.. eller, man kan säga att ja köpte slipknots autografer.. betalade ju för cdn.. annars hade ja inte fått autograferna Redigerad 9 juli, 2005 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Autografer är för ledsamma människor. Vägen till fame and glory är att värdera alla andra lika, eller under sig själv. Att be om någons autograf är att underordna sig denne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 (redigerad) Inga direkt kända. Taurus från gladiatorerna. Tror det var han och sen Daniel Sedin sen har jag Stig och den där utlänska tjejen i Ica reklamernas autografss Hmm. Eller ja jag hr haft dom där hittar inte dom nu. Är säkert nån stans... Hmm Bo R Holmberg (odänd?) Eller ja han skriver bra ungdoms böcker. Ganska känd på den fronten kanske. Har säkert fler.. Hmm men jag har iaf skakat hand och kramat foppa och modos mäst kända tränare (vad hette han?) Fast sån topic kunde nån starta. "Vilka kändisar har du träffat/sett?" EDIT: Gunters autograf har jag (:!!! Tjejernas också Redigerad 10 juli, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Inga direkt kända. Taurus från gladiatorerna. Tror det var han och sen Daniel Sedin sen har jag Stig och den där utlänska tjejen i Ica reklamernas autografss (:!!! Hmm. Eller ja jag hr haft dom där hittar inte dom nu. Är säkert nån stans... Hmm Bo R Holmberg (odänd?) Eller ja han skriver bra ungdoms böcker. Ganska känd på den fronten kanske. Har säkert fler.. Hmm men jag har iaf skakat hand och kramat foppa och modos mäst kända tränare (vad hette han?) Fast sån topic kunde nån starta. "Vilka kändisar har du träffat/sett?" Sett många kändisar.. Peter Jackson Sean Astin Sean Bean Cate Blanchett Orlando Bloom Billy Boyd Ian Holm Ian McKellen Christopher Lee Dominic Monaghan Viggo Mortensen John Rhys-Davies Andy Serkis Liv Tyler Hugo Weaving Elijah Wood Bernard Hill John Noble Miranda Otto Adam Sandler Mel Gibson MÅNGA mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 (redigerad) kramat foppa och modos mäst kända tränareGay gay gay gay (:!!! , kramat själv har man kramat Charlotte NIlsson modos mäst kända tränare (vad hette han!?!?) Haha, den mest kända, du har kramat han å du vet inte namnet Gunters autograf har jag Tjejernas också grattis, världens mest meningslösa artsit som borde få sig ett rejält nackskott Redigerad 10 juli, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Vad ska man med autografer till? Honestly ser ingen mening med det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Wow va ballt, en autograf. "Han skrev sitt namn på ett papper till mig!! WOW!!!!! Asballt alltså!!! Den här ska jag sälja på Ebay för 10000 kr!!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Wow va ballt, en autograf. "Han skrev sitt namn på ett papper till mig!! WOW!!!!! Asballt alltså!!! Den här ska jag sälja på Ebay för 10000 kr!!" Åå jag hittade tvåpacks autograf utan för trappen OMFG11! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 grattis, världens mest meningslösa artsit som borde få sig ett rejält nackskott Tyvärr, i den ligan leder Marilyn Manson. --- Har några gamla autografer från nittiotalet hemma någonstans skulle jag tro... håller med Cortez och Diezl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Tyvärr, i den ligan leder Marilyn Manson. Dra åt fanders, 20 gånger så många älskar manson som dom som gillar gunterbögen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Dra åt fanders, 20 gånger så många älskar manson som dom som gillar gunterbögen Jaha? Vad har hans fanbase med meningslöshet att göra? Att dom är pojkar och flickor som vill slajsa upp armarna till Disposable Teens? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Åå jag hittade tvåpacks autograf utan för trappen OMFG11!!! Alltid lika tråkigt att höra dina urusla skämt. Gör en tjänst till världen, och bli aldrig komiker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 "Vilka kändisar har du träffat/sett?" Orvar Säfström (Filmkrönikan) John Rhys-Davies (Gimli i Sagan om Ringen) Peter Mayhew (Chewbacca i Star Wars) Temuera Morrison (Jango Fett i Star Wars) David Carradine (Bill i Kill Bill) Per Fritzell (Galenskaparna & Aftershave) Ingvar Karlsson (Politiker, socialdemokrat, fd. statsminister) Markoolio (Fick en skiva signerad då med) Carolina Klyft (känd idrottskvinna) Therese Alshammar (Jag är släkt med denna simmerska, har bla. dansat med henne när jag var 2 år på mina föräldrars bröllop) Hjalle & Heavy (Såg på en konsert med dem, fick Hjalles autograf med) Lasse Brandeby (Kurt Olsson) Carl-Einar Häckner (Känd magiker/trollkarl, whatever) Patrik Franke (Lokal radiopratare) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Shakiras Så stolt =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Alltid lika tråkigt att höra dina urusla skämt. Gör en tjänst till världen, och bli aldrig komiker. Ok, du med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Jag har: Björn borg-Tennis Frank Anderson-OS medaljör i brottning Möller-Chef över hells angels i Sverige(glömt förnamnet) Yksel osmanovski-Fotbolls spelare Mff år 2003(hela nästan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Elektra från Gladiatorerna, Anders Svensson för min mammas jobbarkompis son känner han, och så såg jag Frida och Kitty från Club Goa i flygplatsen i Antalya i Turkiet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts