BroDD Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Jopp, tyvärr Hur mycke ska du ha för japanernas? Hur mycke kan du betala... ta i pm ni som vill köpa.. frenzy oxo.. om ni nu e seriösa annars blir väll nån mod arg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 (redigerad) Bara om du skriver en till mig Ok här: Edit: Stor och fin passa på att skriv ut allesammans och sätt upp på era väggar! Redigerad 9 juli, 2005 av _-MadeMaN-_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 (redigerad) Har väl haft nån... Redigerad 9 juli, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Alla från fattaru. E-type Ehrm. i 1an gick vi runt och skrev autografer till varran! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Ok här: Edit: Stor och fin passa på att skriv ut allesammans och sätt upp på era väggar! Tack , o här e din http://img127.imageshack.us/img127/497/autograf9ze.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Ehrm. i 1an gick vi runt och skrev autografer till varran! HAHAHA, vi me.. eller kasnke inte 1an.. men runt då nån gång har faktiskt signerat 2 trumstockar o get bort till 2 personer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Mammas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Tack , o här e din http://img127.imageshack.us/img127/497/autograf9ze.jpg Tack så j*vla mycket ska rama in den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Ha ha! Jag har flest hittills! (Om man inte räknar en massa dåliga japanska bandylag och shit... ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Orken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 (redigerad) Tack så j*vla mycket ska rama in den HA! jag hann rama in din före Redigerad 9 juli, 2005 av Icebear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Jag har min förra lärares () och Don Rosas autografer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Jag har min förra lärares () och Don Rosas autografer. Vart fick du tag på don rosas autograf då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 (redigerad) Vart fick du tag på don rosas autograf då? Skickade ett brev till han. Har för mig att jag hittade hans adress på typ duckburg.dk. Edit: Det var visst .dk och inte .net. Edit 2: Don Rosa's address: Don Rosa; 9711 Dawson Hill Rd.; Louisville, KY 40299; USA Email: donrosa@iglou.com Redigerad 9 juli, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Skickade ett brev till han. Har för mig att jag hittade hans adress på typ duckburg.dk eller vad fan sidan hette. Edit: Det var visst .dk och inte .net. Bor inte han i typ..italien eller america eller portugal eller nåt sånt då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 (redigerad) Bor inte han i typ..italien eller america eller portugal eller nåt sånt då? Han bor i Louisville som ligger i Amerika. Redigerad 9 juli, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Edit 2: Don Rosa's address: Don Rosa; 9711 Dawson Hill Rd.; Louisville, KY 40299; USA Email: donrosa@iglou.com Kanske man skulle testa att mejla honom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Kanske man skulle testa att mejla honom.. Gör det, men var beredd på att det tar ett tag för att få en autograf, för mig tog det iallafall två månader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Gör det, men var beredd på att det tar ett tag för att få en autograf, för mig tog det iallafall två månader. Ok..lite väl länge att vänta på någons autograf kanske.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Asså den gamla ffs. orginalet Han spelade för övrigt "brorsan" eller "ödlan" (den lilla) i Jönsonligan på malorca och trots att han gör läkemedels reklam är han emot den typen av bedövande läkemedel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts