xstreem Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Har ni atografer? (stavning?) Och om ni har vems har ni? Jag har: Mikael Ljungberg (fd. världmästare i brottning) Anders Jansson (Hipp hipp) Johan Wester (Hipp hipp) Martin Lidberg (känd brottare) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 (redigerad) Jag har så många autografer, så jag inte orkar räkna upp alla, men jag kan skriva upp de kändaste Magdalena Forsberg Markoolio Editerar fler sen Edit: Här är hela min lista: Henry Chu - Programledare för Hjärnkontoret (Såg honom uppe i fjällen) Patrik Jemteborn - Programledare för Radio City Östersund (Tyvärr lagts ner...fick gå in i deras studio ) Jan Johansen - Artist Annelie Rydé - Artist Fyra ifrån Fame Factory (Vete fan varför jag har deras Martin Timell - Programledare Ola Lindholm - Programledare Alexandra *någonting mer* Scassi? - Artist Nina och Kim - Artister Zübejde - Öhhm...dokusåpa kändis Linda Olofsson - Programledare Peps Persson - Artist Petter - Artist Robert Broberg - Skådis Sedan har jag några till, som jag inte ser vad det står, och inte minns vilka de är Redigerad 10 juli, 2005 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Markoolio Hjalle i "Hjalle och Heavy" Theres Alshammar Plexus från Gladiatorerna Mest skit, med andra ord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Inga.... Snart kanske James hetfield ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Har ni atografer? (stavning?) Och om ni har vems har ni? Jag har: Mikael Ljungberg (fd. världmästare i brottning) Mikael Ljungberg, va d inte han som tog typ självmord för inte så länge sen? EDIT: har oxå en massa gladiatorer autografer som fan fick i fyran, stod i regnet i en halvtimme i skansen för d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Slipknots Hela Japans damlandslag i innebandy -99 Hela Sveriges damlandslag i innebandy -99 en massa olika från Norges damlandslag i innebandy -99 öhm.. kommer mer mer sen när ja kommer på nån som vill köpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Få se: Joe Lynn Turner(sångare i Rainbow) Glenn Hughes(Gammal Deep Purple basist) Mando Diao(alla medlemmar) Editerar senare,pga av tom skalle. Autografer BTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 (redigerad) Jopp, tyvärr Slipknots Hela Japans damlandslag i innebandy -99 Hela Sveriges damlandslag i innebandy -99 en massa olika från Norges damlandslag i innebandy -99 öhm.. kommer mer mer sen när ja kommer på nån som vill köpa? Hur mycke ska du ha för japanernas? Redigerad 9 juli, 2005 av Liquid_Ice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Själv har man ju IprenMannen !! och han som är med i vasakronan reklamen "flytta på dig så jag kommer förbi och fram" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Själv har man ju IprenMannen !! och han som är med i vasakronan reklamen "flytta på dig så jag kommer förbi och fram" Va fan.. orka med ipren mannen... han borde skjutas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Helge Skogs. Ture Sventon och Parlamentet blandannat. Alltså Helge har varit med där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Va fan.. orka med ipren mannen... han borde skjutas Asså den gamla ffs. orginalet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 (redigerad) Anders och Måns - komiker Sanna Persson - skådis, komiker (medverkade bland annat i "Hipp! Hipp!") Sven Melander - komiker Daniel Casey - engelsk skådis, spelar Troy i "Midsomer Murders" Martin Kellerman - tecknar "Rocky" Dogge Doggelito - rappare De som tecknar "Kapten Stofil" - tecknar "Kapten Stofil" Jamie Kennedy - skådis och komiker (producent, författare och regissör, enligt hemsidan) Lasse Åberg - konstnär, skådis, manusförfattare osv. Jonas Darnell - tecknar Herman Hedning Laleh - musiker Jörn Roeim - norsk författare, har skrivit en massa gåtböcker/skämtböcker Lena Rångeby - radiopratare i P3/P4 Redigerad 9 juli, 2005 av Tija Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Hela damlandslaget autografer i ishockey Min morbror Inte särskilt känd men han har vatt på TV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Slipknots nån som vill köpa? Ja ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Asså den gamla ffs. orginalet Ja.. han som springer runt i en blå dräkt som e vit på magen.. me en gitarr o sjunger "ja e ipren den intelligenta verkabletten" eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Min egen, jag är ganska stolt att jag fick den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Min egen, jag är ganska stolt att jag fick den Hahaha ...hmm *skriver autograf till mig själv* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Hahaha ...hmm *skriver autograf till mig själv* Åå kan du skriva en till mig med? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Åå kan du skriva en till mig med? :"> Bara om du skriver en till mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts