RavenE Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 (redigerad) Eftersom många här på forumet verkar ha fått siffrorna 1337 (Elit) på hjärnan, och skickar in många sånna i Dagens Lol, så tänkte jag att det kunde vara en idé att ha en officiell 1337-tråd, där ni kan ladda upp era bilder på 1337? Om ni inte tycker att idén är bra, lås den. Redigerad 9 juli, 2005 av RavenE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Ja asså, ursäkta men jag fattar inte meningen med tråden. Men okej, jag håller mig till ämnet. 1337... hihi, det var kul Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Eh..va? ska man skriva med siffror här, eller vad är den till för? ladda upp bilder på 1337? ska man skriva en massa sifferord och lägga upp här då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Hur kan man bedömma om bilder är "1337"? låst, dagens lol räcker Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts