vinnecool Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 (redigerad) Coola Vinne. Finns bara en sak att säga, OCH? Vad gör det om han stavat fel. Om du inte fattar, så måste ja säga att det är rejält jävla synd om dig. Du fattar ju vad han menar, var det nån större mening att kommentera? ´Jag slänger in en smilie så blir alla glada. Jag orkar knappt kommentera längre för att jag har fått halva jävla forumet på mig. Jag lämnar skitforumet några dagar, jag har helt ändrat uppfattning om många medlemmar som kommit med riktigt jävla grova förolämpningar via pm och mail. fuck you säger jag till dom. Redigerad 12 juli, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Nuvl våte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Slipknot AC/DC Marilyn manson Mötley Crue Black sabbath Ozzy Osbourne MOtörhead Mudvayne Soad. Du glömde Kiss, dom är ju också legendariska Noll vote, borde finnas alternativet "Ingen" eller fler alternativ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts