Tija Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Black Sabbath!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Finns bara ett svar som funkar för mig.. MAIDEN!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 9 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Ja just det dom skulle jag ju ha med nu är jag riktigt förbannad på mig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Metallica ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Metallica. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Null vote. Oavgjort mellan Metallica och Guns N' Roses. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Ebba Grön! Du kunde möjligtvis inte tagit med alternativet "Annat"? Vote: Null Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Hammerfall + Iron Maiden + Metallica = Skit Resten har jag inte hört så mycket av så det blir null vote. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Hammerfall har jag lyssnat på någon gång, så det får bli min röst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 (redigerad) Ursäkta, men vad är "metalica"? felstavat ffs! Null vote. Lyssnar inte på något av de där banden. Redigerad 12 juli, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Guns N' Roses, även om någon hade gjort en poll med varenda hårdrocksband som någonsin funnits hade jag tagit dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Votar på guns n' roses. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Null vote, tkr ingen av dessa banden är speciellt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Vote: iron maiden för fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Null vote, tycker Black Sabbath är bäst (överraskad?). Men av dom valen som finns med säger jag Iron Maiden, Metallica och Judas Priest, kan inte välja mellan dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Maiden! Maiden! Maiden! Maiden! Nu slipper jag skriva det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 (redigerad) Guns N' Roses, Magnus Uggla, 10CC, Freedom Call, Stevie Wonder, System of a Down, Kiss, Elvis Presley, Europe, Queen, Bon Jovi, Alice Cooper, Metallica, Mötley Crüe, Led Zeppelin, Ozzy Osbourne, Black Sabbath, REO Speedwagon.. Och många fler Redigerad 11 juli, 2005 av PluOntS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 (redigerad) Han undra helt enkelt vilka av DOM banden ni tkr e bäst. Gillar ni inte nått av dom, håll käften. Vote: Iron Maiden. Ursäkta, men vad är "metalica"? felstavat ffs! Coola Vinne. Finns bara en sak att säga, OCH? Vad gör det om han stavat fel. Om du inte fattar, så måste ja säga att det är rejält jävla synd om dig. Du fattar ju vad han menar, var det nån större mening att kommentera? Redigerad 11 juli, 2005 av leftbehind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Vote: Slipknot! Men orka du tar med Iron Maiden före Slipknot... skamligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Hammerfall is teh shit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts