kagol Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 rösta på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Absolut Metallica. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 (redigerad) Fel forum. Plus att det var den mest konstigaste pollen jag sett. GN'R får de' la' bli Redigerad 9 juli, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Lyssnar inte på nån av dem så; null vote. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Det får väl bli Guns n roses Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Metallica ! Bästa bander överhuvudtaget ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 9 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Vad ska den vara i för forum då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Vad ska den vara i för forum då? Musik, Film, Grafik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Metallica, men varför bara dessa band? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Av dom banden är Metallica bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 9 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Jag bara tog några som jag tycker är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Du kunde ju tagit med ett "annat" alternativ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 9 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Mm det förstås...men det tänkte jag inte på :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Slayer. Av dom bandena alltså. Annars hade det blivit svårare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Gud vilka alternativ Iron Maiden Hammerfall Metalica Judas Priest Guns 'n'Roses Slayer ... Slipknot AC/DC Marilyn manson Mötley Crue Black sabbath Ozzy Osbourne MOtörhead Mudvayne Soad. finns så jävla många andra. Man borde inte göra POLLs om vilket som är det bästa bandet, eftersom det är så olika.. Vote: Metallica. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Maiden! Maiden! Maiden! Maiden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Om de ska vara bågon av dem där uppe så får det bli Iron Maiden. Annars är Sytem of a down favorit bandet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 9 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Okej jag glömde hur många band som helst men men...eller går det att editera pollar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 .vote: Iron Maiden dom har iaf gjort 1 bra låt... det har inte dom andra tror jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 (redigerad) Led Zeppelin, Black Sabbath, AC/DC, Jimi Hendrix, Nirvana, Van Halen, The Who, KISS, Aerosmith, The Sex Pistols, Queen, Soundgarden, Pink Floyd, Cream, The Ramones, Ozzy Osbourne, The Clash, Alice Cooper, Perl Jam, Deep Purple, Cheap Trick, Motörhead, Iggy Pop, Rush, Mötley Crüe, Red Hot Chili Peppers, Def Leppard, The Doors, Rage Against The Machine, Alice In Chains, Jane's Addiction, Frank Zappa, The Yardbirds, MC5, Crazy Horse och Stone Temple Pilots... Ja listan är lång, pluss mycket mycket fler. Redigerad 9 juli, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts