_Ante_91 Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Jag hade klarat 100% på GTA: SA för ett tag sen på PS2 och nu började jag om, Men jag har kommit till uppdragen : ' High stakes, Low-Riders ' och det första uppdraget med poliserna på donutaffären men när jag ska starta dom så stannar spelet, Man ser bara uppdragets namn på TV:n och den startar inte... Vad är det för fel ?! :'( Jag blir fruktansvärt frustrerad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Ja det stannar väl. Först ska du reas dig upp för att se att du inte satt på fjärrkontrollen. Du kan ha kommit åt frysknappen. Men putsa till skivan och testa igen. Funkar det inte då ja då får du använda andra metoder. Men dom metoderna skriver jag bara efter jag har fått veta att du löst problemet eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 9 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Ja det stannar väl. Först ska du reas dig upp för att se att du inte satt på fjärrkontrollen. Du kan ha kommit åt frysknappen. Men putsa till skivan och testa igen. Funkar det inte då ja då får du använda andra metoder. Men dom metoderna skriver jag bara efter jag har fått veta att du löst problemet eller inte. Men Jesus Kristus... Nu när du säger det ser jag ju att CD:n är väldigt repig... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Men Jesus Kristus... Nu när du säger det ser jag ju att CD:n är väldigt repig... :"> Inte bra no no no. Man kan ju lämna in den på nån sorts putsningsgrej men jag kan inte mycket om sånt plus att det är för dyrt. Tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 9 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Inte bra no no no. Man kan ju lämna in den på nån sorts putsningsgrej men jag kan inte mycket om sånt plus att det är för dyrt. Tycker jag. Men vad i helvetes skit-bajs ska jag göra !!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 .skaffa det till pc istället... och ha det på hd'n... skivor suger.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Men vad i helvetes skit-bajs ska jag göra !!? 3 Alternativ. 1. Kolla priser hos putsning. 2. Jämför med nytt till PC eller PS2. 3. Köp/fixa det billigaste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Gå till en video butik och fråga om de kan laga den, det gjorde jag när min sc skiva blev repad. Det kostade runt 50 spänn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GuldVixen Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Har du tur kan du få byta spelet där du köpte det. Kvitto är ett måste.. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
erik_vice88 Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Fan va lustigt. Det hände nästan samma sak för mig. När jag gick in i donautaffären så tog det tid innan filmsekvensen kom fram och efter det började spelet lagga när ja skulle hämta molotoven. Tips: Gå inte och slipa spelet. När jag fick tillbaks spelet funkade det inte överhuvudtaget. Detta hände i mars förövrigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 13 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Fan va lustigt. Det hände nästan samma sak för mig. När jag gick in i donautaffären så tog det tid innan filmsekvensen kom fram och efter det började spelet lagga när ja skulle hämta molotoven. Tips: Gå inte och slipa spelet. När jag fick tillbaks spelet funkade det inte överhuvudtaget. Detta hände i mars förövrigt.. Amen vad fn ska man göra då ? Jag har provat vänta typ i en kvart men uppdragen kommer ju aldrig ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts