Jump to content

Vad är det för fel ?

Recommended Posts

Jag hade klarat 100% på GTA: SA för ett tag sen på PS2 och nu började jag om, Men jag har kommit till uppdragen : ' High stakes, Low-Riders ' och det första uppdraget med poliserna på donutaffären men när jag ska starta dom så stannar spelet, Man ser bara uppdragets namn på TV:n och den startar inte...

Vad är det för fel ?! :'(

Jag blir fruktansvärt frustrerad...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja det stannar väl. Först ska du reas dig upp för att se att du inte satt på fjärrkontrollen. Du kan ha kommit åt frysknappen. ;P

Men putsa till skivan och testa igen. Funkar det inte då ja då får du använda andra metoder. Men dom metoderna skriver jag bara efter jag har fått veta att du löst problemet eller inte.

Men Jesus Kristus... Nu när du säger det ser jag ju att CD:n är väldigt repig... :P

:">

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan va lustigt. Det hände nästan samma sak för mig. När jag gick in i donautaffären så tog det tid innan filmsekvensen kom fram och efter det började spelet lagga när ja skulle hämta molotoven.

Tips: Gå inte och slipa spelet. När jag fick tillbaks spelet funkade det inte överhuvudtaget. :lol: Detta hände i mars förövrigt..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan va lustigt. Det hände nästan samma sak för mig. När jag gick in i donautaffären så tog det tid innan filmsekvensen kom fram och efter det började spelet lagga när ja skulle hämta molotoven.

Tips: Gå inte och slipa spelet. När jag fick tillbaks spelet funkade det inte överhuvudtaget. :P Detta hände i mars förövrigt..

Amen vad fn ska man göra då ? :wacko::P Jag har provat vänta typ i en kvart men uppdragen kommer ju aldrig !

Länk till kommentar
Dela på andra sidor