Benji_92 Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Hej jag undrar hur man gör detta! Skulle vara schyst om jag fick veta det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 (redigerad) Wheelie e när man åker bara på bakhjulet på en motorcykel. En stoppie åker man på framhjulet på en motorcykel. Kommer inte ihåg hur man gör det till VC men du kan kolla dina kontroll inställningar på vc. Redigerad 9 juli, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marklund Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Wheelie: 1. Gasa framåt 2. Luta dig bakåt. Orginalknapp: Numpad 6 Stoppie: 1. Gasa frammåt 2. Luta dig framåt. Orginalknapp: Numpad 9 3. Bromsa 4. Släpp gasen och håll kvar de andra knapparna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Trancequeen Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Wheelie: 1. Gasa framåt 2. Luta dig bakåt. Orginalknapp: Numpad 6 Stoppie: 1. Gasa frammåt 2. Luta dig framåt. Orginalknapp: Numpad 9 3. Bromsa 4. Släpp gasen och håll kvar de andra knapparna. På PS2:an, ska man bromsa med "FYRKANTEN" eller med med R1? Har sett en del som får hur långa stoppie som helst, min blir bara 2 sec... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts