Jump to content

50 cent, Eminem & G-unit

Tweak
 Share

Recommended Posts

Tredje september..Så det är i höst typ.

Cortez,ska du dit? (:!!!:)

Nja, då har skolan precis börjat och Göteborg är lite för långt ifrån mig vid den tidpunkten. Hade det varit här i Stockholm så hade jag varit bland de första att boka/köpa biljett dock. =)

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nja, då har skolan precis börjat och Göteborg är lite för långt ifrån mig vid den tidpunkten. Hade det varit här i Stockholm så hade jag varit bland de första att boka/köpa biljett dock. =)

Haha okej.. Lite konstigt att de kommer till Malmö och Gbg och inte till Sthlm.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ähm.. Kalla mig n00b eller vad ni vill men är inte 50 Cent och G-Unit samma person?  :D

G-Unit är Fiftys band... :lol:

Jag vill diiiiit!!! Fifty har gjort en del tråkiga låtar, men vadfan... "Many men" och "Murder" är ju grymma som fan... Och Eminem... :P Så söööt!!

EDIT: Råkade köpa en G-Unit-tröja i Danmark förra sommaren, och nån gån ska man väl få använding av den? ^_^

Redigerad av Tija
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

G-Unit är Fiftys band... :lol:

Jag vill diiiiit!!! Fifty har gjort en del tråkiga låtar, men vadfan... "Many men" och "Murder" är ju grymma som fan... Och Eminem... ^_^ Så söööt!!

EDIT: Råkade köpa en G-Unit-tröja i Danmark förra sommaren, och nån gån ska man väl få använding av den? :D

Eller så skiter du i att åka dit och lånar ut den till mig så jag för en gångs skull kan passa in lite? Jag kan komma hem till dig och hämta den om du vill,var bor du?

Det känns inte som att det är så många här på sajten som gillar G-unit och Eminem..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor