MiRRe Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Det har funkat förr men det gör inte det mer..när jag ändrar en bil med det så när jag går till garaget där den är så hänger det sig...Varför nån som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Du kan ha tagit en bil som buggar sig, har hänt samma sak för mig.. jag valde nån som det stog "Dont choose, freezes game!" eller nått sånt.. då hängde sig gta så klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 9 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 (redigerad) Nej jag tar inte dom..jag tog turismo den gick inte fast den gått innan..jag fattar inte ingen går.. Edit:Hmm nu gick det..ska prova fler nu..! Redigerad 9 juli, 2005 av Mariiiiie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts