Slippy Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Ok. Hur ser man sin fps? Kan man det utan typ fraps``? Nej, man märker det, man typ laggar fram, fast inte pga hög ping xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Hur hittar jag gta sajtens server? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Hur hittar jag gta sajtens server? Gta sajten har ingen server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Men det var väl en server som hadde pass pelle? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Men det var väl en server som hadde pass pelle? Bara för någon lägger upp en server för 1 dag sen betyder det inte att den e kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Bara för någon lägger upp en server för 1 dag sen betyder det inte att den e kvar. Ok Jag skapar en nu som heter GTA SAJT titta gärna in o säg hej! ni hittar den i server 2 eller 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 (redigerad) *edit* strunt i det, orka. Redigerad 16 juli, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (Akta Stavning) Meen!! Alla servrar är fulla utom 2:an men den går det inte att conecta.. "Cannot Acress Server" står det.. :'( :'( Help Plz? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (Akta Stavning) Meen!! Alla servrar är fulla utom 2:an men den går det inte att conecta.. "Cannot Acress Server" står det.. :'( :'( Help Plz? Håll bara in enter så kommer du in på vilken server som helst efter ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Någon som vill Powelevla/Killtrada med mig? Säg bara till isåfall, jag är level 9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Hur fabjan går man upp i level? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Hur fabjan går man upp i level? Döda, döda och döda lite till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Döda, döda och döda lite till. Var långt tid det tar.. Är i Level 3.. Shit varför måste alla vapen vara så dyra!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Var långt tid det tar.. Är i Level 3.. Shit varför måste alla vapen vara så dyra!? Tycker du vapen på level 3 e dyra? Nästa vapen jag kommer köpa är en machine gun, 120 skott i ett magasin, 16 i dmg, 95 i delay tror jag.. fatta vad jag kommer äga .. den kostar 8000 får ihop det på kanske 5 matcher Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (redigerad) Var långt tid det tar.. Är i Level 3.. Shit varför måste alla vapen vara så dyra!? Gör inte samma misstag som mig, och köpa ett vapen som man måste vara på högre lv för att använda. Så, kolla först hur många lv det vapnet kräver. edit, @slippy, kräver inte den typ 40 i lv? Eller, du kanske menar den som kräver 26, eller vad det var... Redigerad 17 juli, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Agent error hur får jag bort det det står hela tiden när jag går i ett rum och spelar och alla spelare står stilla med en sak över huvudet? HJÄLP MIG SNÄLLA!!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 edit, @slippy, kräver inte den typ 40 i lv? Eller, du kanske menar den som kräver 26, eller vad det var... Nej, den e level 25 det ända dåliga med den e vikten, den väger 30 o man kan inte kuta på väggarna om man använder den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (redigerad) Jag tankade spelet och körde en stund (ca. 2 timmar). Det var kul! Med sina två MP5:or ägde min rödhåriga Umbrellia samtliga servrar jag var inne på. Hamnade på första eller andra plats alla gånger. En sån jävla ping dock... Det är monstruöst... Redigerad 17 juli, 2005 av Ebeeto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Kan ingen hjälpa mig eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 För mig står det att jag har 0 i ping hela tiden... :'( ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts