Blues Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Vad ska man ta, Internationela Beta:an eller Korean Edition? Internationela. Antar att du inte kan Koreanska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Finns det bara 4 servers Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Finns det bara 4 servers Nej,4 stycken olika delar där dom lägger in servrar and shit,men du kan spela med alla din gubbar på alla 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Det är väl 4 servrar men på varje server finns det massor med rum man kan spela i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Det är väl 4 servrar men på varje server finns det massor med rum man kan spela i Precis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 (redigerad) Det står bara Cannot acces server eller nåt sånt?? VAd är fel Redigerad 16 juli, 2005 av _EmiL_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Det står bara Cannot acces to server eller nåt sånt?? VAd är fel Bugg, håll in ENTER tills du är inne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 (redigerad) *skit samma* Redigerad 16 juli, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 (redigerad) Bugg, håll in ENTER tills du är inne. Ok TACK SÅ MYCKET!! Edit: Sen när jag har hållt in enter så stannar bara allt inget funkar! Redigerad 16 juli, 2005 av _EmiL_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 1. Registrera dig. 2. Installera spelet. 3. Starta spelet. 4. Välj en game server och skriv i användarnamn och lösenord. 5. Håll in enter tills du kommer in. 6. Gör en gubbe. 7. Tryck på "Select" knappen. 8. Nu är du inne i spelet. 9. Softa lite, leta upp en server. 10. Joina servern. Edit: La in en bild på när jag swap killade (power levla som vissa kallar det) fick minus i exp när han dödade mig iaf.. Jga har instalerat och registrerat, ska man få ett mail?? har inte fott något, men jag skrev in namn ochh pass Håller med till 100%! o trycker enter men det kommer fram hela tide att jag har fel lösen ord och stora bokstäver jag fattar fan inte AAAAAAAAAAAA JAG HATAR BUGGIGA SKIT SPEL!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Jga har instalerat och registrerat, ska man få ett mail?? har inte fott något, men jag skrev in namn ochh pass Håller med till 100%! o trycker enter men det kommer fram hela tide att jag har fel lösen ord och stora bokstäver jag fattar fan inte AAAAAAAAAAAA JAG HATAR BUGGIGA SKIT SPEL!!!!!!!! Du kanske har skrivit i fel pass? Men kolla om du fått nått mail nu då. eller gör ett nytt account, du kanske skrev fel email Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Du kanske har skrivit i fel pass? Men kolla om du fått nått mail nu då. eller gör ett nytt account, du kanske skrev fel email Jag skriver inte fel lösen eller fel email Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Jag skriver inte fel lösen eller fel email Gör ett nytt account och testa igen. Annars kan du ha försökt på en server som var full eller som var offline. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Jag kunde spela felfritt men efter ett tag så hakade datorn upp sig och bild iställningarna flyttades till 16 bitar, alla ikoner blev slarv sylt.. Hur gör jag för att undvika detta? :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Jag kunde spela felfritt men efter ett tag så hakade datorn upp sig och bild iställningarna flyttades till 16 bitar, alla ikoner blev slarv sylt.. Hur gör jag för att undvika detta? :'( :'( Starta om datorn eller byt inställningar som du vill ha dom Jag har iaf inte det problemet, men det kan bero på att du kan ha fel inställningar i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Starta om datorn eller byt inställningar som du vill ha dom Jag har iaf inte det problemet, men det kan bero på att du kan ha fel inställningar i spelet. Vad ska man ha för inställningar då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Vad ska man ha för inställningar då? Jag vene, jag har default Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Jag vene, jag har default Är det inte fult då? High ska det vara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Är det inte fult då? High ska det vara! Har sug grafik kort, har jag på high så har jag ubz0r loWz0er fpsz0r.. tror jag har inte testat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Har sug grafik kort, har jag på high så har jag ubz0r loWz0er fpsz0r.. tror jag har inte testat Ok. Hur ser man sin fps? Kan man det utan typ fraps``? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts