Guest AdamZZ Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Kom in på min Gtasajten only pass:pelle Spel typ: Training Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Kom in på min Gtasajten only pass:pelle Spel typ: Training Kanske ska säga vilken Server och Channel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Haha, wörd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Kom in på min Gtasajten only pass:pelle Spel typ: Training Server1>lobby>entry channel (1-5) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Kom in på min Gtasajten only pass:pelle Spel typ: Training Server1>lobby>entry channel (1-5) Kan du inte ta free channel? Kan inte spela på en 1-5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 (redigerad) Ok Kom in på min Gtasajten only pass:pelle Spel typ: Training Server1>lobby>free channel 3 Redigerad 15 juli, 2005 av AdamZZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 (redigerad) *BÖRTA* Redigerad 15 juli, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Tankar det nu, 2 mb/s.. Nån som lirar nu eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Jag fattar inte hur man loggar in?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 (redigerad) Jag fattar inte hur man loggar in?? 1. Registrera dig. 2. Installera spelet. 3. Starta spelet. 4. Välj en game server och skriv i användarnamn och lösenord. 5. Håll in enter tills du kommer in. 6. Gör en gubbe. 7. Tryck på "Select" knappen. 8. Nu är du inne i spelet. 9. Softa lite, leta upp en server. 10. Joina servern. Edit: La in en bild på när jag swap killade (power levla som vissa kallar det) fick minus i exp när han dödade mig iaf.. Redigerad 16 juli, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Edit: La in en bild på när jag swap killade (power levla som vissa kallar det) fick minus i exp när han dödade mig iaf.. *stolt* Det var jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 *stolt* Det var jag. Hehe jag var bara 1336 då nästan 1337 soft jue Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 (redigerad) Någon som vill Power Levla/Kill Trading? Kom in på min server, i GunZ Server 2! 1. Joina GunZ Server 3. 2. Tryck på Channels längst upp i högra hörnet. 3. Tryck på Private. 4. Leta efter Kill Trading. 5. Joina den channeln. 6. Leta efter "MAIN KILL TRADING SERVER" 7. Joina den. 8. Skriv in passwordet "powerlevla" 9. Klart! EDIT: Glöm, alla jefla GunZ servrar är fulla Now let's kill trade!! PS: Jag är level 9 så om någon är level 1 eller något så kan dom få en experience boost Redigerad 16 juli, 2005 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Ngn som vill lira? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Jag fattar FORTFARANDE INTE VARFÖR JAG HAR 999 I PING?!?!?!?!!?!!!!?!?!! tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Jag fattar FORTFARANDE INTE VARFÖR JAG HAR 999 I PING?!?!?!?!!?!!!!?!?!! tacksam för svar. Det beror på hur långt bort den du spelar mot är. Bor dom i Australien kommer du ha 999, om dom bor i Sverige kommer du ha 10-19. ^^Jag skriver lite slarvigt jag vet, Jag är trött.^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Det beror på hur långt bort den du spelar mot är. Bor dom i Australien kommer du ha 999, om dom bor i Sverige kommer du ha 10-19. ^^Jag skriver lite slarvigt jag vet, Jag är trött.^^ Hhahaha nej det är det inte. verkligen inte. bättre att hålla tyst och antas vara idiotisk än att öppna munnen och undanröja alla tvivel Det handlar inte om det. det är en välkänd bugg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Hhahaha nej det är det inte. verkligen inte. bättre att hålla tyst och antas vara idiotisk än att öppna munnen och undanröja alla tvivel Det handlar inte om det. det är en välkänd bugg. Då har alltså alla på GunZ forum ljugit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Då har alltså alla på GunZ forum ljugit? Öööööh. jag har tyvärr...tyvääärr... vääääldigt svårt att tro att ALLA på ALLA servrar är så långt ifrån mig så att jag inte kan spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Vad ska man ta, Internationela Beta:an eller Korean Edition? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts