Hummler Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Vad är så kul dampbarn? Att det är så glöttigt mongounge =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 (redigerad) Jag har en fråga. Jag har spelat det här spelet och fastnade inte direkt för det men min kompis gjorde det och han undrar om det kommer kosta pengar i månaden för att spela när det släpps? För att han och jag spelar redan World of warcraft och vill inte betala mer i månaden. Så om det kostar pengar kommer han köpa det när han har slutat med wow. Redigerad 15 juli, 2005 av _-MadeMaN-_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Det kostar inte och kommer aldrig göra.. gött med klanmatch med zlipp,elander,jag och arben.. vi vann med 7-3 fan va lack dom blev Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Det kostar inte och kommer aldrig göra.. gött med klanmatch med zlipp,elander,jag och arben.. vi vann med 7-3 fan va lack dom blev Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Det kostar inte och kommer aldrig göra.. gött med klanmatch med zlipp,elander,jag och arben.. vi vann med 7-3 fan va lack dom blev Grattis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Coolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Grattis Thx.. .. säker på att du inte vill joina.. vi är lvl 11-15 och vi brukar köra mot lvl 22 och dom får ej minus när dom dödar oss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Thx.. .. säker på att du inte vill joina.. vi är lvl 11-15 och vi brukar köra mot lvl 22 och dom får ej minus när dom dödar oss Brukar och brukar...du ska inte ljuga nu.. vi har kört 2/2 gånger mot lvl 20...så kan inte säga att vi brukar göra det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Thx.. .. säker på att du inte vill joina.. vi är lvl 11-15 och vi brukar köra mot lvl 22 och dom får ej minus när dom dödar oss Nej men asså jag menade jag får minus i exp om jag blir dödad av en som e under level 7 men jag skulle vilja joina, men blir lite konstigt om en level 22 e me oxo.. men okajj.. kan joina ;D .. leftar den om jag hittar en annan clan .. någon inne som kan invita mig ? ska dra snart så måste göra det snabbt, eller så kan nån invita mig imorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Nej men asså jag menade jag får minus i exp om jag blir dödad av en som e under level 7 men jag skulle vilja joina, men blir lite konstigt om en level 22 e me oxo.. men okajj.. kan joina ;D .. leftar den om jag hittar en annan clan .. någon inne som kan invita mig ? ska dra snart så måste göra det snabbt, eller så kan nån invita mig imorn Jag vet inte hur man gör så det får nog bli imorgon om ingen svarar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Mkay. .. men har alla vent? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 (redigerad) Mkay. .. men har alla vent? Inte jag, fast om jag orkar så kan jag åka o köpa en imorgon. edit, alltså mick-. Redigerad 15 juli, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Mkay. .. men har alla vent? Jag är gärna på någon gång. Om min dator pallar spelet dvs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 (redigerad) Inte jag, fast om jag orkar så kan jag åka o köpa en imorgon. edit, alltså mick-. Ok .. missuppfattade det där nästan .. "- Har alla vent?" "- Nej, men ska kanske åka och köpa en imorgon om jag orkar" haha Edit: pKz, ja den klarar det säkert.. Tagen från gunzonline.com Minimum Requirements Recommended Requirements OS Windows 98, Windows XP, Windows 2000 DirectX DirectX 9.0c or above CPU Pentium III 500 Mhz | Pentium III 800 Mhz or faster Memory 256 MB | 512 MB or above Graphic Card Direct3D 9.0 Compatible(Riva TNT) | GeForce 4 MX or faster Sound Card Direct3DSound Compatible Mouse Windows Compatible(Wheel Mouse recommended) Redigerad 15 juli, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Ok .. missuppfattade det där nästan .. "- Har alla vent?" "- Nej, men ska kanske åka och köpa en imorgon om jag orkar" haha har ju redan snackat med din på ventrilo så du vet att jag har Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 har ju redan snackat med din på ventrilo så du vet att jag har Mm, vet att du har, men tänkte på dom andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Jag är gärna med i den här klanen, jag är level 12. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Jag är gärna med i den här klanen, jag är level 12. Var det inte du som skulle ha hacks`? Aja, har laggt till dig på msn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Var det inte du som skulle ha hacks`? Aja, har laggt till dig på msn. Vadå hacks? Och jag tror inte den MSN jag skrivit är den riktiga, den nya är strangegamer@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 (redigerad) Vadå hacks? Och jag tror inte den MSN jag skrivit är den riktiga, den nya är strangegamer@hotmail.com Kanske inte var du, men någon som hette Blues o frågade efter osynlighets hackas, aja my bad. Redigerad 15 juli, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts