Slippy Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Aaa... det gör han, han har svärd och hoppar runt lite överallt, sen poff poff poooooofffff. Alla. Döda. Rocket launcher is the shit säger jag bara ! så lätt att undvika Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Rocket launcher is the shit säger jag bara ! så lätt att undvika "Is the shit" menas ofta med bra, och så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 (redigerad) "Is the shit" menas ofta med bra, och så Jag vet, men jag menar is the shit med att det e skit .. alltså varje gång jag säger att nått "is the shit" så menar jag att det e skit Redigerad 13 juli, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Any update on my 999-ping problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Men orka att alla servers blir offline när man har typ en halv procent till level 21 :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Jag Blev jävla arg på det här spelet: Då jag provade så gick det inte att spela sen hoppade de helt plötsligt ur servern och då gick det inte att gå in i någon server nå mera , Det sabbade internet så jag fick installera om det också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Jag Blev jävla arg på det här spelet: Då jag provade så gick det inte att spela sen hoppade de helt plötsligt ur servern och då gick det inte att gå in i någon server nå mera , Det sabbade internet så jag fick installera om det också. Ofta ett spel pajjar internet ' du har en jävla skum dator isf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Any update on my 999-ping problem? http://www.gunzonline.com/forum/forum_posts.asp?TID=8&PN=1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 (redigerad) Någon som vill vara med i en klan? Namn: sweforce medlemar Elander Krax zlipp Liquid_Ice Redigerad 15 juli, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Någon som vill vara med i en klan? Namn: sweforce medlemar Elander Krax zlipp Jag skulle gärna vara med, men e nog lite för hög level för att vara med fixsa level 21 så kanske jag e med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Någon som vill vara med i en klan? Namn: sweforce medlemar Elander Krax zlipp JAaaaaaaaaag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Började lira detta för nåra dar sen...as skoj ju är typ lvl 14, joinar gärna om jag inte är för låg lvl, är dock inte så jätte bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Asså om nån av er dödar mig så losar jag exp .. lirade med min granne igår som e level 7, varje gång han dödade mig så losade jag 297 exp :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Asså om nån av er dödar mig så losar jag exp .. lirade med min granne igår som e level 7, varje gång han dödade mig så losade jag 297 exp :S Men dö inte då. Svårt?.. Ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 (redigerad) Men dö inte då. Svårt?.. Ja... Nej jag vet, jag dör inte ofta om jag spelar mot en level 7.. Redigerad 15 juli, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Visst får ni vara med. Det enda kravet är att ni måste vara lv10+. Och eftersom att man måste vara minst 4a när man startar klanen, så får den som skriver först nu vara bland dom 4a. Alla måste ju vara på samma server och på samma channel när man ska starta klanen, så vi får bestämma "en plats och en tid". Men Elander är inte online just nu, så det får bli någon gång när han loggar in. btw, Liquid_Ice, ingen som är med än är ens på lv 14. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Ok jag e med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Lönt att göra klan och sånt hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Lönt att göra klan och sånt hahaha Vad är så kul dampbarn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Jag skulle vilja vara med, men det e lite mobbat om alla andra e under level 15 och en e level 23 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts