Krax Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Ngn som vill powerlevla? (Turas om att döda varandra för xp) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Ngn som vill powerlevla? (Turas om att döda varandra för xp) Ja tack, vilken level är du på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Ja tack, vilken level är du på? 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 4 Ajdå, jag var på level 12. Jaja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Ajdå, jag var på level 12. Jaja... Jäs or nO? låt mig döda dig iaf plz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Vad blir det för skillnad med 3d sound left-right "retroflexion"(spell) och hardware *** support? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Graah... när jag trycker "cant find your way to registration - click here" så öppnas ie med en bild på startmenyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Graah... när jag trycker "cant find your way to registration - click here" så öppnas ie med en bild på startmenyn Dom har tydligen något problem på reg-funktionen just nu, antar att du får prova senare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 (redigerad) (Turas om att döda varandra för xp) Det e bara bra för låga levels. går för segt om man e level 10+.. man levlar snabbt på att spela deathmatch eller assasinate .. alltid med folk som e ca 5 levels högre Redigerad 13 juli, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Jag vill powerlevla är bara level 3! Har bara spelat 2 gånger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 (redigerad) Är i Server 1, så om någon har lust att spela lite (skiter i vilken level ni är i) är ni välkomna i min server... Namn: Gtasajten Pass: olle Edit: Stängde ner servern... Redigerad 13 juli, 2005 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Vilket jäkla skitspel. satt igår i en kvart försökte komma in på en server. vaknade nu och har suttit i en kvart och försökt komma in på nån server!!1 skaffa fler servrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Vilket jäkla skitspel. satt igår i en kvart försökte komma in på en server. vaknade nu och har suttit i en kvart och försökt komma in på nån server!!1 skaffa fler servrar Hahaha fan vad otur du måste ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 13 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Vilket jäkla skitspel. satt igår i en kvart försökte komma in på en server. vaknade nu och har suttit i en kvart och försökt komma in på nån server!!1 skaffa fler servrar Skriv in namn + pass och lägg nåt hårt på enter, sen går du och gör nåt annat en stund. När du kommer tillbaka är du inloggad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Okej nästa problem: jag har alltid 0 i ping men alla andra har 999 jag kan springa runt men alla står still Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Okej nästa problem: jag har alltid 0 i ping men alla andra har 999 jag kan springa runt men alla står still Nee....asså det står noll för alla på sin egen dator,och om alla andra har 999 i ping så har dom inte konfigurerat sin roter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Nee....asså det står noll för alla på sin egen dator,och om alla andra har 999 i ping så har dom inte konfigurerat sin roter Nä, det är min router det är fel på. försökte forwarda men det.. funkar inte. jävla bränneriet (min ISP) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 13 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Jag kom med i en clan idag Fick göra nåt prov eller nåt sånt så kom jag med. Efter det körde vi clanmatch, vi vann sååååå jävla hårt. Clanledaren Azndragon är allmäktig! Han bara hoppar runt lite och skjuter bomber. Sen på slutet gick det ganska bra för mig, härmade hans taktik Team_3d whinar såååå jävla mycket, fan vad dom var sura efteråt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Jag kom med i en clan idag Fick göra nåt prov eller nåt sånt så kom jag med. Efter det körde vi clanmatch, vi vann sååååå jävla hårt. Clanledaren Azndragon är allmäktig! Han bara hoppar runt lite och skjuter bomber. Sen på slutet gick det ganska bra för mig, härmade hans taktik Team_3d whinar såååå jävla mycket, fan vad dom var sura efteråt "Skjuter bomber" använder han rocket launcer? den e såå lame !! hatar den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 13 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 "Skjuter bomber" använder han rocket launcer? den e såå lame !! hatar den Aaa... det gör han, han har svärd och hoppar runt lite överallt, sen poff poff poooooofffff. Alla. Döda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts