Bubbli Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Jag har provat många gånger idag och jag kommer inte in. Antingen står det att det är för många på servern eller så står det något med röd text. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 10 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Jag har provat många gånger idag och jag kommer inte in. Antingen står det att det är för många på servern eller så står det något med röd text. Håll in Enter när du ska logga in, brukar funka Elander: Sådär gjorde jag och spelet startade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Nu fungerar det för mig med. Mitt namn är olego. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Någon som vill köra lite? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Någon som vill köra lite? Jag vill, vilken level e du och har du mic och ventrilo? pallar inte skriva när jag lirar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Näpp har ingen mic. Man kan ju köra utan att snacka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Jag vet ju nu vad mitt problem e,men min farsa har fixat så att alla text(internet,spel ALLT har större text) och om man tar bort det så kanske det där som jag inte kan se syns...så vet någon hur man fixar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Näpp har ingen mic. Man kan ju köra utan att snacka. Jo, jag vet men det e inte lika kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Jag fixade skitet idag så jag kan spela nu...har 2 gubbar på sever 1,en som heter Elander och en som heter Krazi tror jag...dom är på lvl 2 och 3 säg till om ni vill lira Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Alla bara laggar sönder där inne så när man slår en 20 gånger så kommer dom upp bakom en sen ligger man där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Jag fixade skitet idag så jag kan spela nu...har 2 gubbar på sever 1,en som heter Elander och en som heter Krazi tror jag...dom är på lvl 2 och 3 säg till om ni vill lira Man kan lira med sina gubbar på alla servers spelar ingen roll på vilken man gör dom, du kan spela på alla servers me dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Vilken level är eran bästa gubba på? Själv är man på 11. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Jag har inte spelat så mycket men jag har en snubbe på lvl 1. Ska kanske spela lit emer imorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Är spelet kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Nej det suger. Det är därför vi spelar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 12 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Nej det suger. Det är därför vi spelar det. Mmmm... Exakt, precis så är det Bara på level 8 med min gubbe, ska köra lite nu. Om ni vill får ni adda DuckAvenger till eran friendslist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Jag är lvl 7 nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Min bästa heter KARAZI tror jag....och är lvl 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Är snart level 19 har 6% kvar ;D .. mina grejjor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Är snart level 19 har 6% kvar ;D .. mina grejjor COOL!.... Någon som vill ira med mig? adda mig då på MSN: Pomaper@hotmail.com Och då menar jag inom denna tiden jag skickat detta inlägget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts