Slippy Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Varför kan jag inte spela överhuvud taget? Jag har registrerat mig men jag får inget brev!? HJÄLP! :'( Man behöver inte nått mail Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Jag TROR inte man ska få ett brev. Men jag kommer inte in på servrarna för att det är för många på dom. Buhuuu.... Jag heter Bubbli om ni undrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Heter xstreem (brist på fantasi) Men kommer inte in på nån server! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 10 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 (redigerad) Ni som inte kommer in på någon server, har ni kollat alla sidor med serverar? Annars kan man creata en egen ju skribb: Har jag inte märkt Får kolla noggrannare! *EDIT* Såg nu att det inte gick att komma in på nån server, too many users på alla Trodde ni menade rum först Redigerad 10 juli, 2005 av ZalCiNoWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Ni som inte kommer in på någon server, har ni kollat alla sidor med serverar? Annars kan man creata en egen ju skribb: Har jag inte märkt Får kolla noggrannare! *EDIT* Såg nu att det inte gick att komma in på nån server, too many users på alla Trodde ni menade rum först Hur gör man egen? Jag laddade ner International version, var det rätt`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Jag kan inte heller logga in!!! Tror att det är för många koreaner som spelar det vid den här tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 (redigerad) Men asså när jag startar det varje gång så ser det ut såhär: Jag har registrerat,men vad ska jag göra sen? :'( Redigerad 10 juli, 2005 av Elander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Ska man ta betan eller Korean edition? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Vill någon levla med mig? Vi turas om med att döda varran typ, så får båda xp... Är i Server 3 tror jag... Kan skapa en server när någon har svarat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 10 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 (redigerad) Ska man ta betan eller Korean edition? International Beta om du inte kan koreanska.... Elander: Tryck på Play game när den uppdaterat xstreem: Jag föredrar att levla vanligt, mycket roligare Redigerad 10 juli, 2005 av ZalCiNoWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Zalcinowa, vill du levla lite? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 10 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Zalcinowa, vill du levla lite? Kanske, vilken level är du på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Jag är bara 2 nu, men har typ 50% XP så jag är snart i lvl 3... Men vilken server och vem ska skapa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 10 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Jag är bara 2 nu, men har typ 50% XP så jag är snart i lvl 3... Men vilken server och vem ska skapa? Njaa... Jag får inget XP av att döda lvl3.... Är level 7 nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Jaha ok... Eller så kan jag döda dig och levla tills jag är i hög lvl nog? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 10 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Jaha ok... Eller så kan jag döda dig och levla tills jag är i hög lvl nog? Näää... Tråkigt. Kör på typ n00bs only ställen så får du exp och träning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 (redigerad) International Beta om du inte kan koreanska.... Elander: Tryck på Play game när den uppdaterat xstreem: Jag föredrar att levla vanligt, mycket roligare Men hur vet jag nät den uppdaterar och vart är Play knappen då!? :'( +så ser du på bilden att NEDRE delen så är det bara svart! ska det vara så? hur länge ska man vänta??? för jag har registrerat på 3 E-postadresser men jag fattar ej? +++++ När jag startar det så där nere i hörnet så står det : CURRENT TOTAL Men sen försvinner det efter 5 sekunder :'( Redigerad 10 juli, 2005 av Elander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 SNÄLLA HJÄLP! Jag har försökt 150 grejer minst och det går mig på nerverna att det inte funkar Jag har stängt av allt,norton anvirus,peerguardian,gjort så att allt/alla kan komma in i datorn. VAD FAN ÄR FELET!? säg hur ni gjorde :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 10 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 SNÄLLA HJÄLP! Jag har försökt 150 grejer minst och det går mig på nerverna att det inte funkar Jag har stängt av allt,norton anvirus,peerguardian,gjort så att allt/alla kan komma in i datorn. VAD FAN ÄR FELET!? säg hur ni gjorde :'( Bilden säger allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 (redigerad) Bilden säger allt Okej....men saken är att såhär långt kan jag bara komma: fick ni göra så att man tillät typ en sida där man laddade uppdateringarna? eller något... Ska man ställa in något spec med datorn? typ 800X800 typ? Redigerad 10 juli, 2005 av Elander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts