ZcruweN Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 Fungerar å tanka nu. Fast nu har jag problemet att ALLA har över 2000, 999 eller 0 i ping. För Cortez funkar det perfekt, alltså måste det vara nå fel hos mig. Jag har snabbt internet och bra dator, det har funkat förr på en annan dator. Se bild.. Har samma problem Och det räcker inte att öppna portar för mig, har aldrig fått prova spelet riktigt nån gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Tog fram gunz igen... tog lvl 10 idag hoppas på lvl 11 innom 2-3 dar allafall nån som spelar fortfarande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Kanske ska börja spela igen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Jag tycker att det er otroligt mycket problem med det her spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 För mig funkar spelet perfekt. Spelar vidare från min gamla gubbe och är numera level 7. Har en screen på en match där jag hade statsen 33 - 6. Kanske laddar upp det någon gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 (redigerad) Jag har en lvl 23 snubbe men alla har skyhög ping. (Som det är quotat på den här sidan) Önskar att man kunde spela det Redigerad 3 februari, 2007 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Helpiswhatiwant Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Tog fram gunz igen... tog lvl 10 idag hoppas på lvl 11 innom 2-3 dar allafall nån som spelar fortfarande? Tog lvl 10 på 4 dar , sen tröttna jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 (redigerad) Var hos en kompis, och vi började prata om GunZ, vilket fick honom att installera om, och när jag såg honom spela blev jag sugen att börja igen själv. Long story short, jag tankar senaste patchen nu. Vi slutade spela båda två pga den bristande utmaningen vi mötte. Vi tokägde båda två, hela tiden. Lite tröttsamt efter ett tag. Redigerad 4 februari, 2007 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 (redigerad) Har reggat mig nu. EDIT: Vad tänkte jag med? Redigerad 4 februari, 2007 av Sjolander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Launchern låter mig inte att patcha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Jag laddade nu ner spelet, men det går ej att zippa upp. Det är något knas med filen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 (redigerad) Någon som är sugen på att lira? Carl johnson är ifl med. Läskigt när folk bara kontaktar en ingame och frågar "GTAsajten?" Redigerad 4 februari, 2007 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Om man inte kan patcha kan man väl ladda ner den senaste versionen från Fileplanet? Jag kunde patcha utan problem iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 5 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Ni som har problem skulle kunna prova amerikanska gunz ; http://gunz.ijji.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Vad nickar alla ingame? Fick ladda ner patchen manuellt genom torrent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Vad nickar alla ingame? DrStupid. Ja, det är jävligt svårt att lista ut det faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 (redigerad) Aja, jag drar in på den översta servern ett tag, du kan ju skicka ett meddelande om kommer in Nickar JSHC edit: wtf, "an abnormal process has been detected" Var bara utorrent som blockade.. Men nu orkar ja inte spela mer Redigerad 5 februari, 2007 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Kladdis1 har jag för mig ja nickar kom på namnet när jag va ligen juste..blev lvl 11 sen orkade jag inte mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts