Wu Zi Mu Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Vad är det för fel på GunZ hemsida? Jag tankar den där på 500 kb, sen börjar den tanka.. Går upp till typ 12% och sen lägger det av helt, har testat flera gånger, väntat lääänge, tankat på nått. Allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Hur fungerar det för er ikväll nu typ 20:00 - 23:00 Nån gång annars 18 till 23 eller nått imorron? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Jag kan kanske idag. Ska möjligtvis på Halo2-lan, kommer inte ihåg om det var idag eller imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Jag kan kanske idag. Ska möjligtvis på Halo2-lan, kommer inte ihåg om det var idag eller imorgon. Okej men du får säga till... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Någon som är med på ett nytt klan-försök idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Jag? Jepp, jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Hoppas din uppkoppling fungerar bättre den här gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Det blir ingen Kklan eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 OK, nu får det allt bli av snart! Vad sägs om att göra det ikväll? Who´s with me? Katten? Chili? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 I'm in, brother. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Schyst. Vad sägs om klockan 18.00 idag? Någon mer som är på? Vi måste vara minst 5 stycken om det ska fungera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Hmm... 5 minuter kvar och ingen annan än katten är med? Jag börjar tro att det här aldrig kommer bli av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Hmm... 5 minuter kvar och ingen annan än katten är med? Jag börjar tro att det här aldrig kommer bli av. Jag var på fotbollsturnering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 I see. Ska vi göra ett nytt försök imorgon? Eller ska vi lägag ner tills vi fått bekräftat fler frivilliga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Skulle nog tro det är bättre att vi väntar... sen vet jag inte riktigt om jag vill vara med längre då jag har tappat intresset när det inte funkar, och bara för att det inte gick att starta (updateringen blir alldrig klar, stannar på typ 65 eller nånting) så har jag installerat CS på datan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Jag hade vart med, lätt. Om kattälskaren hade kunnat uploada Gunz på filefront nångång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Jag skulle gärna vilja vara med. Men spelet hänger sig så fort jag startar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nuhj Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Jag vill åxå testa, men det står bara "connecting to server" en stund, sen kommer en varningsruta upp efter 2-3 min. misstänker att det är min router som spökar iom att en polare som hade det installerat och lirade hemifrån inte kunde spela härifrån när vi LANade. så nån som vet vilken port man ska öppna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Spelade förut, sen när skiten krånglade så sket jag i att fortsätta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 Fungerar å tanka nu. Fast nu har jag problemet att ALLA har över 2000, 999 eller 0 i ping. För Cortez funkar det perfekt, alltså måste det vara nå fel hos mig. Jag har snabbt internet och bra dator, det har funkat förr på en annan dator. Se bild.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts