Chilli_13 Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Jag, Wu Zi Mu, Chili_13 och JohnnyH87. 4st vi måste 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 4st vi måste 5 Om jag lyckas tanka ner det idag så kan jag lira när som helst nästan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Om jag lyckas tanka ner det idag så kan jag lira när som helst nästan. Blir imorron kväll vilket fall som helst då jag ska gå lägga mig snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 8 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Jag kan vara med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 (redigerad) Jag kan vara med Über! Ska vi försöka få ihop det ikväll eller? Edit:Förresten vilken lvl är du på? bara intressant Redigerad 8 maj, 2006 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 8 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Über! Ska vi försöka få ihop det ikväll eller? Edit:Förresten vilken lvl är du på? bara intressant En på 15 och några låga ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Jag minns inte vad min chara heter, men inloggen har jag. Så jag säger sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 (redigerad) En på 15 och några låga ^^ 13 för min del tror jag eller så kasnke det var 14 kommer inte ihåg Edit:14 var det Redigerad 8 maj, 2006 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Vill bara upplysa att jag också spelar Gunz. hihih Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 (redigerad) Vill bara upplysa att jag också spelar Gunz. hihih Perfekt... vi är 6pers nu så kan vi föröka få ihop nått klockan sju nångång? Redigerad 8 maj, 2006 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Lite senare kanske? Eftersom att jag har problem med att få ner det just nu. Så jag kanske hinner vänja mig lite iaf, om jag nu får ner det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Lite senare kanske? Eftersom att jag har problem med att få ner det just nu. Så jag kanske hinner vänja mig lite iaf, om jag nu får ner det. Hmm, just det, men det kanske går att adda medlemmar senare, för vi räcker ju utan Wu_Zi.. så addar vi bara honom senare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 8 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Vilka är med på att spela kl. 7? (7 minuter kvar) Eller om ni kunde pm:a era msn så jag kan adda er så blir det enklare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Vilka är med på att spela kl. 7? (7 minuter kvar) Eller om ni kunde pm:a era msn så jag kan adda er så blir det enklare Jag men vi får vänta lite vi behöver flera... om det vi ska få ihop klan också men spela kan vi ju göra... MSN:Chilli_13GG@.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Men.. Nån som vet nått annat ställe man kan tanka Gunz från? Har testat DC++ och ett antal ställen via google. Via hemsidan så går det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 När jag ska logga in i spelet, så visas inga servrar på listan, vilket gör att jag inte kan logga in på GunZ. Var kan vara felet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Hände mig en gång också. Ta bort alla spelfiler och installera om. Om vi ska fixa en klan kan vi väl vänta tills nu i helgen, brukar inte spela så mycket på vardagarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 När jag ska logga in i spelet, så visas inga servrar på listan, vilket gör att jag inte kan logga in på GunZ. Var kan vara felet? W0rd på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Någon som kan ladda upp Gunz i en zip eller rar fil på Filefront och säga åt mig via PM eller MSN? (half_life99@hotmail.com). Skulle vara oerhört tacksam, går nämligen inte å tanka via Gunz hemsida, hittar inget på google eller Piratebay.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 11 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Vad är det för fel på GunZ hemsida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts