JohnnyH87 Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 (redigerad) Var blev Kattälskaren av nu då? Kattälskaren, om du ser det här, gå in i mitt spel i server 5. Namn: GTASajten, lösen: Rockstar. Redigerad 6 maj, 2006 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Var blev Kattälskaren av nu då? Kattälskaren, om du ser det här, gå in i mitt spel i server 5. Namn: GTASajten, lösen: Rockstar. Spel nummret är 018 om du undrar, skulle vara bra om nån annan kom också... vi är på free Channel 1 också, så du inte letar på Beginner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 (redigerad) Jag hittar inget spel på server 5 på Free Channel 1. Redigerad 6 maj, 2006 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Jag hittar inget spel på server 5 på Free Channel 5. Free Channel 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Gå till en annan kanal, den efter beginner, kommer inte ihåg vad den heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Gå till en annan kanal, den efter beginner, kommer inte ihåg vad den heter. Förmodligen kan han inte eftersom han är på lvl3 men vi är på free 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Förmodligen kan han inte eftersom han är på lvl3 men vi är på free 1 Nu har jag blivit level 6. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 (redigerad) Skapade ett nytt spel i freechannel1, samma info. Redigerad 6 maj, 2006 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 (redigerad) Sux0r. Kan vi inte flytta till en annan kanal som han kan gå in i då? Så du flyttar den till Free Channel 1 i 5:an nu... nu kna du komma Kattälskaren Vi vädjar till alla som har GunZ installerat att komma till Server 5 gå in på Free Channel 1 och leta upp "GTASjaten " Password: Rockstar... Snälla Redigerad 6 maj, 2006 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Lystring alla Gunz spelare! Gå genast till Freechannel 1, spelet GTASajten, lösen är Rockstar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Om ni undrar vart jag tog vägen så stängde jag av... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Ni bara stog stilla. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Du stog helt still hos oss katten. Du har för hög ping. Vad har du för uppkoppling? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Du stog helt still hos oss katten. Du har för hög ping. Vad har du för uppkoppling? Delar internet med min pappas dator, som är avstängd, men just nu har jag bra anslutning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Ni bara stog stilla. :'( Du rörde på dig minst av alla Ska prova att defraga se hur lång tid det tar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Man ska alltid defragmentera minst en gång i veckan, och alltid efter man har installerat något större, som ett spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Omg, jag vill spela nu när ni fixat server Skit också att det ska krångla med download.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Omg, jag vill spela nu när ni fixat server Skit också att det ska krångla med download.. Det var igår kväll, men om du vill ska vi försöka få ihop 5 man ikväll Johhny? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 (redigerad) Jag, Wu Zi Mu, Chili_13 och JohnnyH87. Redigerad 7 maj, 2006 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts