Chilli_13 Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 (redigerad) Jag skulle gärna vara med OM Jag skulle få igång detta spel som måste ha en jävulens förbannelse över sig. Ok, nån som har lust att spela lite nu? Edit:Skitsamma.. Redigerad 1 maj, 2006 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Startade det för ca 30 min sedan och det står bara "Conecting to Server..." men inget händer. Hur gör man? Hur startar man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Har en lvl 6 gubbe på GunZ. Fast jag måste ominstallera spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Alltså det händer inget alls. Funkar inte spelet längre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Alltså det händer inget alls. Funkar inte spelet längre??? Jo... Zcruwen:Har du fått igång det än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 (redigerad) Går fortfarande inte å tanka för mig. Annars hade jag jättegärna spelat.. Kom på att jag är lvl 23.. Edit: Kan jag tanka det fast jag har router å oöppnad port? Redigerad 2 maj, 2006 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Nej, jag ger upp. Spelet är nerladdat men det går inte att starta. Start knappen går inte att trycka på. Står bara "conecting server". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Nej, jag ger upp. Spelet är nerladdat men det går inte att starta. Start knappen går inte att trycka på. Står bara "conecting server". Tryck på länkar uppe i högra hörnet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Det är roligt. http://img256.imageshack.us/img256/7525/gunz5fn.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Det är roligt. http://img256.imageshack.us/img256/7525/gunz5fn.th.jpg Perfa!, Vill du va med i en Gtasajten Klan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 (redigerad) Spelet fungerar perfekt för mig. Spelar oftast i server 5, men det spelar ingen roll, det är inte olika karaktärer för olika servrar. Jag kan skapa en klan (till de som kan få igång spelet ) men vad ska den heta? Redigerad 6 maj, 2006 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Spelet fungerar perfekt för mig. Spelar oftast i server 5, men det spelar ingen roll, det är inte olika karaktärer för olika servrar. Jag kan skapa en klan (till de som kan få igång spelet ) men vad ska den heta? GtaSajten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 (redigerad) Spelet fungerar perfekt för mig. Spelar oftast i server 5, men det spelar ingen roll, det är inte olika karaktärer för olika servrar. Jag kan skapa en klan (till de som kan få igång spelet ) men vad ska den heta? Gtasajten, sybd att man bara får använda 12 Bokstäver annars kunde den ju hetat Gtasajten_Force eller Gtasajten1337_Force Redigerad 6 maj, 2006 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 GTASajten blir bra. Men jag behöver 4 "Co-founders" som är online samtidigt för att det ska fungera. Frivilliga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 GTASajten blir bra. Men jag behöver 4 "Co-founders" som är online samtidigt för att det ska fungera. Frivilliga?Jepp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 GTASajten blir bra. Men jag behöver 4 "Co-founders" som är online samtidigt för att det ska fungera. Frivilliga? I´m on, sägvi får bestämma när vi har 4 st, Kattälskaren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Vad heter ni och vilken server är ni i? Gå till server 5 iallafall, där är jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Vad heter ni och vilken server är ni i? Gå till server 5 iallafall, där är jag. Vi är bara 3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 (redigerad) Bra om vi börjar samlas i samma server åtminstonde. Vad heter ni då? Jag heter samma som här, JohnnyH87. Jag skapar ett spel i server 5, gå dit så väntar vi tills vi är tillräckligt många. Ha forumet i bakgrunden så kan man alt-tabab och kolal lite då och då. Spelets namn blir GTASajten ock lösenordet Rockstar. Kom när ni kan. Redigerad 6 maj, 2006 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Bra om vi börjar samlas i samma server åtminstonde. Vad heter ni då? Var nyss på femman och letade upp dig men då låste sig skitet, men på väg tillbaka nu, heter Granstrand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts