Tux Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Det skulle vara kul, synd att jag nästan aldrig spelar GunZ längre, spelar bara WoW nu Jo men... asså... WoW... e gammalt nu och GunZ är ännu gamlare men jag ska bara säga att man kanske ska satsa på NFS:MW? Men ingen som vill playa?....GunZ?.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Skruven: Vad har du för router så kanske jag kan hjälpa? Lite osäker på vad det är ska kolla sen, kan inte göra det nu, farsan ligger och drar timmerstockar och jag vill inte störa han. BTW vad har du själv för sorts? Tänkte att om det skulle vara lika så kanske du skulle kunna hjälpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 23 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 (redigerad) Lite osäker på vad det är ska kolla sen, kan inte göra det nu, farsan ligger och drar timmerstockar och jag vill inte störa han. BTW vad har du själv för sorts? Tänkte att om det skulle vara lika så kanske du skulle kunna hjälpa Jag kan en skitbra sida där det står hur man gör för alla routrar, men min router är iaf nån Belkin Turbo Wireless, vet inte exakt då men den är kanske inte så vanlig Tux: Jag och väldigt många av min kamrater har precis köpt WoW, så nu vill jag ju spela det Redigerad 23 augusti, 2005 av ZalCiNoWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Jag ber om ursäkt för att dra upp en gammal tråd, men jag velade bara informera om att GunZ har gjort en rejäl uppdatering. - Istället för 3 servrar så är det 6 som gör det mycket lättare å komma in - Nya banor och fler folk som spelar, så det blir helt enkelt roligare. Så börja igen, eller börja om du inte spelat tidigare (länk finns på första inlägget) -------------------------------- Undrar om nån vill spela mot eller med mig, eller starta klan. Jag heter Ylex där och spelar oftast på Server 3, är i lvl 23 just nu. Fast ganska nära 24. Adda mig på MSN om nån vill.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Spelar inte det längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Okej nu drar jag upp en gammal tråd, snälla klaga inte nu utan försök hjälp till nu. Jag får upp fel meddelandet "Agent error : Agent not available" jag kollade runt lite och dom satt man lära öppna portar i router. Det har jag gjort. Jag har stängt av brandväggen också, men det där meddelandet kommer fortfarande upp. Nån som vet vad man kan göra för att få detta spel att funka, har aldrig fått prova detta spel riktigt nån gång och jag skulle vilja göra det. Så snälla försök hjälpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Kan nån ladda upp en länk som man kan tanka det utan att bli medlem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 In-game bilder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Jag har postat ett par i screenshots tråden. Här kommer en av de igen: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Okej nu drar jag upp en gammal tråd, snälla klaga inte nu utan försök hjälp till nu. Jag får upp fel meddelandet "Agent error : Agent not available" jag kollade runt lite och dom satt man lära öppna portar i router. Det har jag gjort. Jag har stängt av brandväggen också, men det där meddelandet kommer fortfarande upp. Nån som vet vad man kan göra för att få detta spel att funka, har aldrig fått prova detta spel riktigt nån gång och jag skulle vilja göra det. Så snälla försök hjälpa Samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Det är inga seeds när jag ska starta spelet. Var tvungen att formatera om datorn typ drygt en månad sen och nu får jag inte igång det :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Är det fortfarande många som spelar detta? Kanske vi skulle kunna bilda nån klan här på Gtasajten? Vet inte hur många som är med på det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Jag är gärna med. Och på frågan om många spelar, det är ALLTID hundratals spelare inne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 (redigerad) Ingenting händer när jag startar spelet. Det står 'Connecting to server', och sedan händer ingenting. Redigerad 1 maj, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Jag e i level 5 på en server (Tror de var den tredje). Vilken av serversna spelar ni på dÅ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 (redigerad) Ingenting händer när jag startar spelet. Det står 'Connecting to server', och sedan händer ingenting. Siana, det är bara att vänta, tog en dag för mig, man får hålla kolla på den och så får du klicka upp dom där (Aounc...nånting) upp i högra hörnet så börjar den ladda ner uppdateringar, sen när den stannar och står på samma % i över en minut är det bara att stänga ner och öppna upp igen.... så höll jag på från igår mogon till kockan 7 Edit;kan du ta hand om det Johnny?, är en lvl5 n00b Redigerad 1 maj, 2006 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Jag behövde bara trycka upp de s¨å ladda den ner FORT:! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 (redigerad) När jag försöker ladda ner så går det inte så fort http://img74.imageshack.us/img74/3259/gunzheja1zd.th.png Finns det inget jag kan göra så det går lite snabbare? Redigerad 1 maj, 2006 av Archemra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Siana, det är bara att vänta, tog en dag för mig, man får hålla kolla på den och så får du klicka upp dom där (Aounc...nånting) upp i högra hörnet så börjar den ladda ner uppdateringar, sen när den stannar och står på samma % i över en minut är det bara att stänga ner och öppna upp igen.... så höll jag på från igår mogon till kockan 7 Edit;kan du ta hand om det Johnny?, är en lvl5 n00b Saken är den att bara jag öppnar ett annat fönster och sedan går tillbaka till GunZ- fönstret så har det helt hängt sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Är det fortfarande många som spelar detta? Kanske vi skulle kunna bilda nån klan här på Gtasajten? Vet inte hur många som är med på det... Jag skulle gärna vara med OM Jag skulle få igång detta spel som måste ha en jävulens förbannelse över sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts