Jump to content

GunZ!

ZalCiNoWa
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 337
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Lite osäker på vad det är ska kolla sen, kan inte göra det nu, farsan ligger och drar timmerstockar och jag vill inte störa han.

BTW vad har du själv för sorts?

Tänkte att om det skulle vara lika så kanske du skulle kunna hjälpa

Jag kan en skitbra sida där det står hur man gör för alla routrar, men min router är iaf nån Belkin Turbo Wireless, vet inte exakt då men den är kanske inte så vanlig ;)

Tux: Jag och väldigt många av min kamrater har precis köpt WoW, så nu vill jag ju spela det :huh:

Redigerad av ZalCiNoWa
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 1 month later...

Jag ber om ursäkt för att dra upp en gammal tråd,

men jag velade bara informera om att GunZ har gjort en rejäl uppdatering.

- Istället för 3 servrar så är det 6 som gör det mycket lättare å komma in

- Nya banor

och fler folk som spelar, så det blir helt enkelt roligare.

Så börja igen, eller börja om du inte spelat tidigare (länk finns på första inlägget)

--------------------------------

Undrar om nån vill spela mot eller med mig, eller starta klan.

Jag heter Ylex där och spelar oftast på Server 3, är i lvl 23 just nu.

Fast ganska nära 24.

Adda mig på MSN om nån vill..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 6 months later...

Okej nu drar jag upp en gammal tråd, snälla klaga inte nu utan försök hjälp till nu.

Jag får upp fel meddelandet "Agent error : Agent not available" jag kollade runt lite och dom satt man lära öppna portar i router. Det har jag gjort.

Jag har stängt av brandväggen också, men det där meddelandet kommer fortfarande upp.

Nån som vet vad man kan göra för att få detta spel att funka, har aldrig fått prova detta spel riktigt nån gång och jag skulle vilja göra det.

Så snälla försök hjälpa :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej nu drar jag upp en gammal tråd, snälla klaga inte nu utan försök hjälp till nu.

Jag får upp fel meddelandet "Agent error : Agent not available" jag kollade runt lite och dom satt man lära öppna portar i router. Det har jag gjort.

Jag har stängt av brandväggen också, men det där meddelandet kommer fortfarande upp.

Nån som vet vad man kan göra för att få detta spel att funka, har aldrig fått prova detta spel riktigt nån gång och jag skulle vilja göra det.

Så snälla försök hjälpa :rolleyes:

Samma här. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ingenting händer när jag startar spelet. Det står 'Connecting to server', och sedan händer ingenting.

Siana, det är bara att vänta, tog en dag för mig, man får hålla kolla på den och så får du klicka upp dom där (Aounc...nånting) upp i högra hörnet så börjar den ladda ner uppdateringar, sen när den stannar och står på samma % i över en minut är det bara att stänga ner och öppna upp igen....

så höll jag på från igår mogon till kockan 7 :mellow:

Edit;kan du ta hand om det Johnny?, är en lvl5 n00b :wub:^_^

Redigerad av Chilli_13
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Siana, det är bara att vänta, tog en dag för mig, man får hålla kolla på den och så får du klicka upp dom där (Aounc...nånting) upp i högra hörnet så börjar den ladda ner uppdateringar, sen när den stannar och står på samma % i över en minut är det bara att stänga ner och öppna upp igen....

så höll jag på från igår mogon till kockan 7 B)

Edit;kan du ta hand om det Johnny?, är en lvl5 n00b :):o

Saken är den att bara jag öppnar ett annat fönster och sedan går tillbaka till GunZ- fönstret så har det helt hängt sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor