Slippy Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Tjena alla! När jag ska registrera mig så står det när man ska skriva in personnummer står det att man ska skriva in 4 digits. Vad fan är det? Du ska skriva in året du blev född tex 1592, 1071, 1759, 1990 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Det gör jag ju men den säger att det är fel. Ska jag skriva in hela årtalet eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) Du ska skriva in året du blev född tex 1592, 1071, 1759, 1990 NU fattar jag! Sorry för dubbelpost EDIT: Varit uppe sen igår så jag är lite trött. Redigerad 20 juli, 2005 av Geten123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Gunz funkar inte för mig, jag går in på en server kommer jämt in, men när jag ska spela så står det "Agent:error" eller nåt sånt, och alla jag spelar mot har 999ping, och så sj har man 0. Samma för er eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Gunz funkar inte för mig, jag går in på en server kommer jämt in, men när jag ska spela så står det "Agent:error" eller nåt sånt, och alla jag spelar mot har 999ping, och så sj har man 0. Samma för er eller? Hört talas om att läsa tråden innan man frågar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Leet bounty. Får man joina sweforce? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Hört talas om att läsa tråden innan man frågar? Läste på den länken du skickade förut, och nu fattar jag ungefär hur man ska gö för att åtgärda problemet. BTW varför ser man inte sin egen ping? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Läste på den länken du skickade förut, och nu fattar jag ungefär hur man ska gö för att åtgärda problemet. BTW varför ser man inte sin egen ping? GunZ fungerar inte som andra spel, istället för att det finns en server som man ser sin ping mot ser man sin ping mot andra spelare. Eftersom att man inte ansluter mot sig själv ser man inte sin egen ping. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) GunZ fungerar inte som andra spel, istället för att det finns en server som man ser sin ping mot ser man sin ping mot andra spelare. Eftersom att man inte ansluter mot sig själv ser man inte sin egen ping. Det där lät komplicerat EDET: får det ändå inte att fungera Redigerad 20 juli, 2005 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 22 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Det där lät komplicerat :shifty: EDET: får det ändå inte att fungera Konstigt Har du provat att stänga av brandvägger och öppna portar i routern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 (redigerad) *borta* Redigerad 22 juli, 2005 av AdamZZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Orka lira gunz när alla accounts ändå kommer nollställas när fulla versionen kommer ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Konstigt Har du provat att stänga av brandvägger och öppna portar i routern? Har stäng av Brandväggen men inte öppnat portar, Jag är ultrasuperdupern00b hurfan gör man det :"> asså öppnar portarna? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 23 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Orka lira gunz när alla accounts ändå kommer nollställas när fulla versionen kommer ut. Det är kul och funkar på min low-tech dator Lite tråkigt att man kanske(det är inte bestämt) behöver göra nytt acc sen, men om det blir, blir det i november Skruven: Vad har du för router så kanske jag kan hjälpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Är på Lvl 2 och heter GunGlove Vad är Ping för något? Jag har 0 Ping vad betyder det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Ngn som kan skicka den på msn? Tar annars 2,3 tim o ladda ner skiten går nog mkt fortare på MSN Skicka Pm.plx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Jag heter Mount.... någon som vill spela?... vi kanske kan öppna en Game för oss GTASajtare Men vill någon spela??? säg till så kan vi mötas eller vara med varandra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 22 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Jag heter Mount.... någon som vill spela?... vi kanske kan öppna en Game för oss GTASajtare Men vill någon spela??? säg till så kan vi mötas eller vara med varandra Det skulle vara kul, synd att jag nästan aldrig spelar GunZ längre, spelar bara WoW nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Gunz var roligt i 1 timme. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Gunz var roligt i 1 timme. Wor d! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts