ZalCiNoWa Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 (redigerad) Någon som spelar GunZ här? För er som inte vet är GunZ ett 3:dje personsskjutspel, man ser alltså personen snett upp bakifrån. När man dödar mycket i GunZ får man Experience och "Bounty" alltså pengar. Man går upp i level och kan då köpa nya meleevapen(skjutvapen går inte att köpa nya) och olika armors. Gunz är helt gratis och är värt ett försök! Filen man laddar hem är bara 131mb! http://www.gunzonline.com/ För alla idiotiska nybörjare: LÄNK BORTTAGEN DÅ FFORUMEN ÄR NERE LÄS Redigerad 8 maj, 2006 av ZalCiNoWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 (redigerad) Låter skojj Gillar sånna spel Ska testa det Edit: Det e online va? Redigerad 9 juli, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Kanske man ska testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Det var en ganska slö download server tyckte jag.. tankar bara i 90 kb/s :S .. 12% kvar, 88% klar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Laddar ner det nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 9 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Låter skojj Gillar sånna spel Ska testa det Edit: Det e online va? Ja, man spelar online! Vad heter ni i spelet(eller kommer att heta)? Jag heter DuckAvenger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Level ZalCiNoWa? Jag heter Ticouriz^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 9 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Level ZalCiNoWa? Jag heter Ticouriz^ Level 5 bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 (redigerad) Lirar till och från. Heter Vosh. Edit: Jag kan köpa nya vapen? Både melee och ranged... Redigerad 9 juli, 2005 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Ska kanske ladda ner imorrn... Om jag inte är för upptagen med Tekken 5! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Jag håller på att ladda ner det nu. Verkar skoj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 (redigerad) Jag har 18 minuter kvar,någon som vill lira med mig då typ? KLART...börjar väl själv då Texten på installationen var fucked up Redigerad 9 juli, 2005 av Elander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Nån som vill lira lite med mig? e level 5 heh man levlar fett segt ;S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Laddar ner det imorrn. För drygt internet(bara 0,5 :'( ) kommer heta Kling66 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 .tankar nu...kommer dock inte palla lira ikväll...dl speed på stabila 250 kb/sek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Mest lol, alla servrar är fulla så jag kan inte spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Snubbe 2 Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 HAHAHA jag känner han som har gjort det... HAHAHA så han har lagt ut de på nätet nu....!! hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Fan va kul, katana är ju ändå bäst jag dödade Level 5 gubbar när jag var level 1. Jag är level 2 nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Varför kan jag inte spela för? När jag ska joina en server så står det alltid att den är full eller så står det "cannot access server" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Varför kan jag inte spela överhuvud taget? Jag har registrerat mig men jag får inget brev!? HJÄLP! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts