_EmiL_ Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Hur gör man så att man kan bara trycka på en knapp så kommer hela fusklistan upp?? Det funkar inte med F12 kan man inte fixa nåt annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ludvig Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 (redigerad) 1. Starta pztrain.exe 2. Tryck på "Launch" 3. Tryck på "info" för att läsa vilka knappar du ska trycka på för att få fram ett fusk. 4. Du kommer att höra 1 pip från datorn när fusket är på, och ett annat när det är avstängt. Redigerad 9 juli, 2005 av Ludvig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weaper Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 (redigerad) F12 ska funka, men är du säker på att du instalerat den rätt? Du lägger pztrainer.exe här: D:\Program\Rockstar Games\GTA San Andreas och därifrån klickar du på den, och sen launch. //CombatCraft90 Edit: Crap, ludvig han delvis före... men programmet måste väll ligga i rooten? Redigerad 9 juli, 2005 av Weaper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 F12 ska funka, men är du säker på att du instalerat den rätt? Du lägger pztrainer.exe här: D:\Program\Rockstar Games\GTA San Andreas och därifrån klickar du på den, och sen launch. //CombatCraft90 Edit: Crap, ludvig han delvis före... men programmet måste väll ligga i rooten? Du har rätt, men det är inte säkert att han lagt SA i "D:\Program\Rockstar Games\GTA San Andreas", ganska liten chans att han har gjort det faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marklund Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Du måste starta trainern före spelet för att trainern ska funka. Någon som vet hur man får bort PC-Speaker ljudet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Du måste starta trainern före spelet för att trainern ska funka. Någon som vet hur man får bort PC-Speaker ljudet? .öppna burken och koppla ur högtalaren... fast det är ju bra att ha den så man vet om fusket är aktiverat eller inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 fast det är ju bra att ha den så man vet om fusket är aktiverat eller inte.. ...dock är ju ljudet inte det finaste precis. Själv blir jag enormt irriterad på det, så mycket att jag nästan slutat använda den p.g.a. ljudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 ...dock är ju ljudet inte det finaste precis. Själv blir jag enormt irriterad på det, så mycket att jag nästan slutat använda den p.g.a. ljudet. .hur ofta trycker du egentligen? när man precis har startat spelet så trycker man ju F6, F7, F8, F9, 3, 7, Shift+6.. sen klarar man ju sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marklund Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 (redigerad) .hur ofta trycker du egentligen? när man precis har startat spelet så trycker man ju F6, F7, F8, F9, 3, 7, Shift+6.. sen klarar man ju sig... Precis så gör jag. Förutom 7. Redigerad 9 juli, 2005 av Marklund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts