Jump to content

Vatten i örat...

Foo
 Share

Recommended Posts

Förra sommaren så råkade jag ut för något liknande... Jag fick vatten i örat och det åka inte ut :'(... Jag hoppade på ett bent och sånt liknande men det funkade inte... Det brukade dock gå över efter ett par timmar... Nu har det helt släppt och det är helt okej... Trots att jag egentligen inte gjort något åt det :D

Du har iallafall inte spräckt trumhinnan... För det har jag hört ska göra ont :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Wörd på den du! Orka ha grejer som rullar ut ur örat. Horror!

Hur såg den ut? :lol:

Äsch, det var en-once-in-a-lifetime-grej som är få förunnat, endast de högre stående människorna (homo sapiens superior) får äran att uppleva vaxbollens fantastiska magi.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fick vatten i örat för nån vecka sen. Inte säker på att de är kvar men ibland bubblar de dovt i de örat, riktigt störande.

En annan sak som är jobbig är att min käke knäcker till ibland när jag tuggar, låter typ *plopp* (:D). Blir ganska jobbigt när man sitter o äter ibland, har nog vant mig vid de iofs

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fick vatten i örat för nån vecka sen. Inte säker på att de är kvar men ibland bubblar de dovt i de örat, riktigt störande.

En annan sak som är jobbig är att min käke knäcker till ibland när jag tuggar, låter typ *plopp* (:(). Blir ganska jobbigt när man sitter o äter ibland, har nog vant mig vid de iofs

Så gjorde min käke också för ett halvår sen.. nu har den låst sej, kan inte gapa förräns det gör ont ;) Får går till tandläkarn nån dag =)

btw så fick jag öroninflammation (stavning?) pga att jag hade vatten i örat som hade torkat eller nått sånt :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor