SpokPlumpen Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Uuuääh! Wörd på den du! Orka ha grejer som rullar ut ur örat. Horror! Hur såg den ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Testa tryckutjämna och sen luta huvvet åt sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Att headbanga i sidleds fungerar alltid för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Gah, Vatten i örat is the crap.. Testa att slänga dig i sängen sidleds med det utsatta örat nedåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Förra sommaren så råkade jag ut för något liknande... Jag fick vatten i örat och det åka inte ut :'(... Jag hoppade på ett bent och sånt liknande men det funkade inte... Det brukade dock gå över efter ett par timmar... Nu har det helt släppt och det är helt okej... Trots att jag egentligen inte gjort något åt det Du har iallafall inte spräckt trumhinnan... För det har jag hört ska göra ont Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Förra sommaren så råkade jag ut för något liknande... ...Nu har det helt släppt och det är helt okej... Det är väl klart att det har släppt efter ett år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Wörd på den du! Orka ha grejer som rullar ut ur örat. Horror! Hur såg den ut? Äsch, det var en-once-in-a-lifetime-grej som är få förunnat, endast de högre stående människorna (homo sapiens superior) får äran att uppleva vaxbollens fantastiska magi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Fick vatten i örat för nån vecka sen. Inte säker på att de är kvar men ibland bubblar de dovt i de örat, riktigt störande. En annan sak som är jobbig är att min käke knäcker till ibland när jag tuggar, låter typ *plopp* (). Blir ganska jobbigt när man sitter o äter ibland, har nog vant mig vid de iofs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Fick vatten i örat för nån vecka sen. Inte säker på att de är kvar men ibland bubblar de dovt i de örat, riktigt störande. En annan sak som är jobbig är att min käke knäcker till ibland när jag tuggar, låter typ *plopp* (). Blir ganska jobbigt när man sitter o äter ibland, har nog vant mig vid de iofs Så gjorde min käke också för ett halvår sen.. nu har den låst sej, kan inte gapa förräns det gör ont Får går till tandläkarn nån dag =) btw så fick jag öroninflammation (stavning?) pga att jag hade vatten i örat som hade torkat eller nått sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Du har iallafall inte spräckt trumhinnan... För det har jag hört ska göra ont Spräckt mina flera gånger om när jag var mindre.. Och ja man kan lugnt säga att det gör ont ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts