Jump to content

Vatten i örat...

Foo
 Share

Recommended Posts

Nu är det så att jag badade idag och helt plöttsligt så började det låta som om jag hade en balong! i örat., Det låter ungefär som när man slår mot en balon i mitt öra hela tiden när jag tuggar eller slår mot huvudet, men även när jag pratar i låga toner...

Annrs vid andra ljud och när jag bara går hörr jag inget onormalt...

Är lite orolig att jag har skadat trummhinnan :P

Så jag undrar om detta bara är vatten i örat (även fast det inte känns så) i fall någon av er har råkat ut för samma sak ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men hallå, Du har bara fått vatten i örat, Luta huvet till höger så att vattnet rinner ut ur örat!

Att få vattten i örat händer mig dagligen! , du behöver inte vara orolig, att få vatten i örat skader inte själva örat! , det göra bara att det låter lite konstigt i örat..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Joo, altså... Vatten i örat får jag dagligen också... (mest på sommaren dock ;P)

Men nu är det inte det vanliga som händer med vatten i örat... utan det känns riktigt otäckt! :P

Jaja, får väl hoppas att det går över under natten...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har nån varit med om att en öronvax-boll rullar ut ur örat? Det hände mig en gång mitt i natten, lät som en stor jävla stenbumling som skulle korssa hela huset eller något liknande. :P

Kan även vara mysigt att änvända örontops ibland. Intresseklubben antecknar btw.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor