Foo Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Nu är det så att jag badade idag och helt plöttsligt så började det låta som om jag hade en balong! i örat., Det låter ungefär som när man slår mot en balon i mitt öra hela tiden när jag tuggar eller slår mot huvudet, men även när jag pratar i låga toner... Annrs vid andra ljud och när jag bara går hörr jag inget onormalt... Är lite orolig att jag har skadat trummhinnan Så jag undrar om detta bara är vatten i örat (även fast det inte känns så) i fall någon av er har råkat ut för samma sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Kan det nog vara.... Jag har spräckt mina trumhinnor flera gånger... och jag lovar dig , det märker man ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Men hallå, Du har bara fått vatten i örat, Luta huvet till höger så att vattnet rinner ut ur örat! Att få vattten i örat händer mig dagligen! , du behöver inte vara orolig, att få vatten i örat skader inte själva örat! , det göra bara att det låter lite konstigt i örat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 LOL!!!! luta huvvet åt de hållet som de örat de e i.. o så lixom.. ruskar du huvvet.. åt de hållet, neråt.. skönt när de kommer ut de känslan e skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 skönt när de kommer ut de känslan e skön Mm den känslan e väldigt skön.. om du snackar om det jag tror Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Mm den känslan e väldigt skön.. om du snackar om det jag tror Ja.. när örat frigörs av de onda vattnet... nästan lika skönt som en orgasm, om inte skönare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Ja.. när örat frigörs av de onda vattnet... nästan lika skönt som en orgasm, om inte skönare Jo, det e jävligt skönt.. men inte skönare än en orgasm, inte ens i närheten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Jo, det e jävligt skönt.. men inte skönare än en orgasm, inte ens i närheten Joho du.. iaf i närheten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Joho du.. iaf i närheten Så du har fått en orgasm ur örat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Jag fick tipset att luta huvudet åt ena hållet, och hoppa på ett ben. Detta var det enda som fungerade för att få ur vattnet ur örat, då hade jag ändå försökt i en halv dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Bästa sättet att få ut vatten ur öronen är att sitta på en säg och slänga huvudet mot kudden, så kommer det flyga ut. Och farligt med vatten i öronen tror jag inte det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 LOL!!!! luta huvvet åt de hållet som de örat de e i.. o så lixom.. ruskar du huvvet.. åt de hållet, neråt.. skönt när de kommer ut de känslan e skön Håller med till 100%!. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 9 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Joo, altså... Vatten i örat får jag dagligen också... (mest på sommaren dock ) Men nu är det inte det vanliga som händer med vatten i örat... utan det känns riktigt otäckt! Jaja, får väl hoppas att det går över under natten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Har nån varit med om att en öronvax-boll rullar ut ur örat? Det hände mig en gång mitt i natten, lät som en stor jävla stenbumling som skulle korssa hela huset eller något liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Har nån varit med om att en öronvax-boll rullar ut ur örat? Det hände mig en gång mitt i natten, lät som en stor jävla stenbumling som skulle korssa hela huset eller något liknande. Uuuääh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Har nån varit med om att en öronvax-boll rullar ut ur örat? Det hände mig en gång mitt i natten, lät som en stor jävla stenbumling som skulle korssa hela huset eller något liknande. Kan även vara mysigt att änvända örontops ibland. Intresseklubben antecknar btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Jag fick tipset att luta huvudet åt ena hållet, och hoppa på ett ben. Detta var det enda som fungerade för att få ur vattnet ur örat, då hade jag ändå försökt i en halv dag. Haha lol. Det får man nog göra på en undanskymdplats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Stoppa in lillfingert och snurra lite, sen luta huvudet så det vattenskadade örat tittar neråt, sen kan banka dig på andra sidan huvudet... Funkar alltid för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Har vatten i örat nu ja, får inte ut skiten. Märker inte av ett, bara när jag skakar huvudet...men det försvinner efter nån dag som vanligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Kan även vara mysigt att änvända örontops ibland. Intresseklubben antecknar btw. Jag visste att den skulle komma. Du kan skriva till i dina anteckningar att NawID minsann använder tops nästan två gånger om dagen, helst i öronen då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts