Coolparts Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 (redigerad) Hur lägger man in bilar som man har laddat hem? *EDIT Hur använder man programet "SA Handling Editor" ? när jag startar det står det "Component 'MSCOMCTL.OCX' or one of its dependencies not correctly registred: a file is missing or invaild" Redigerad 9 juli, 2005 av Coolparts Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Sök Damnit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marklund Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Då är inte .ocx filen registrerad. Gå in i kös och skriv följande (byt ut filplatsen mot den du har place manager i.): regsvr32 C:\program\rockstar games\Gta san andreas\MSCOMCTL.OCX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta::::Sa Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Då är inte .ocx filen registrerad. Gå in i kös och skriv följande (byt ut filplatsen mot den du har place manager i.): regsvr32 C:\program\rockstar games\Gta san andreas\MSCOMCTL.OCX Kan nån sicka nå program som man instalerar de på. Hjälp mig ochså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_2pac___ Skrivet 26 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2007 var kan jag ladda hem bilar som man lägger till i spelet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2007 (redigerad) var kan jag ladda hem bilar som man lägger till i spelet?? Bland annat här. http://www.gtamods.com/dump/www.gtamods.com/index.php Nästa gång, tänk på att inte skriva i en så pass gammal topic, då är det bättre att göra en ny. Redigerad 26 maj, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_2pac___ Skrivet 26 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2007 ok tack så mycket.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts