karlen Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 Jag tänkte bara att om man har MSN messenger,icq ell något annat chat program så kan man skriva det här under så kan man nå andra gta-fans lite snabbare..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 det finns redan en topic om det (två kanske det var) desutom tror jag inte detta är rät forum för sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
karlen Skrivet 6 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 varför skulle det inte vara rätt forum? jag vill inte snacka med getaway töntar ifrån off-tropic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 varför skulle det inte vara rätt forum? jag vill inte snacka med getaway töntar ifrån off-tropic Varför tror du vi har offtopic till då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 varför skulle det inte vara rätt forum? jag vill inte snacka med getaway töntar ifrån off-tropic LoL.... "Off-Tropic" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DawnLord Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 För o snacka VC och även andra gta-relaterade spel kika in på DALnet #gta_vice_city Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts