Jump to content

Phoenix

Recommended Posts

Jasså du.. me ndå tycker jag att du ska göra så att du kollar runt lite om vad folk har skrivit.. så ser du att dom har sett den.. har även sett bbildbevis p åatt den finns åkandes på gatan..

Hmm bidbevisen ljuger. Det ända sättet att få den åkandes är genom fusk. Fusk räknar inte jag med. NEJ Phoenix finns inte ute på gatorna (utan fusk) endast genom racing uppdraget San Fierro Hills så enkelt är det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att den "bara" finns i SF racet är väl inget problem. Bara att parkera in den i ett garage under racet och sen spara. Sen har du den, no problems... Så gjorde iaf jag, vet inte vad den är bra för dock =P Finns ju bra mkt glassigare bilar enligt mig... Den kanske går att styla/modda snyggt, vad vet jag?

Mycket glassigare bilar?! :( Enligt mig är Phoenix och Sabre dom bästa bilarna i SA. Phoenix för den underbara körkänslan, utseendet, och ovanligheten. Sabre enbart för att den är så snygg, och så är den fin dessutom!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Asså okej då.. somliga har tur, andra inte.. Men grejen är den att jag tycker att det är lite konstigt att typ 40 personer säger att dom har sett den + att jag har sett bild bevis.. så jag tycker att det låter lite konstigt..

Jag tycker det är konstigt. Men jag kan i min vildaste fantasi påstå att den finns ute på gatorna. Men den kanske gör det på PC vaersionen. Men jag skule gärna vela se lite bildbavis.

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 10 months later...
Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...