Jump to content

Phoenix

Recommended Posts

Att den "bara" finns i SF racet är väl inget problem. Bara att parkera in den i ett garage under racet och sen spara. Sen har du den, no problems... Så gjorde iaf jag, vet inte vad den är bra för dock =P Finns ju bra mkt glassigare bilar enligt mig... Den kanske går att styla/modda snyggt, vad vet jag?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ska också tillägga att jag aldrig sett den åka omkring. Även om jag bara haft spelet sedan releasedagen på PC. I racet har jag dock 100% sett den eftersom jag parkerat den i mitt garage =)

EDIT: Fixade den precis och moddade. Det går att göra alla mods som finns i transfender verkar det som. Iaf en hel del.

Ful jag vet :wub:

Redigerad av johle
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag undrar okså för jag har haft sa från relase dagen till ps2 och har alldrig sett den JAG VILL HA PÅ KARTA!!!!! :P

Den finns tydligen inte att få tag på parkerad, du får göra racet för att få tag på den.

Vill även passa på och berätta att okså stavas också, relase stavas release och alldrig stavas aldrig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag undrar okså för jag har haft sa från relase dagen till ps2 och har alldrig sett den JAG VILL HA PÅ KARTA!!!!! :P

Den finns inte parkerad, vilket du skulle fatta om du gav dig själv tid att läsa. Den åker runt på gatorna, och jag har sett den flera gånger jag och jag har haft det sen releasedagen till ps2.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag undrar okså för jag har haft sa från relase dagen till ps2 och har alldrig sett den JAG VILL HA PÅ KARTA!!!!! :rolleyes:

Låter konstigt.

Jag fick mitt SA till PS2 på releasedagen.

Har sett Phoenix ganska många gånger, dock aldrig parkerad.

Om man letar kan det inte vara så jättesvårt att hitta den.

Speciellt inte om man har haft spelat lika länge som du, jag och många andra haft det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I ett race man kan köra i närheten av bilaffärn, i ett race som heter "San Fierro hills", så kör man en Phoenix, den kan man då köra till ett garage som man har och spara, eller så kan man skriva in fusket för att det bara åker omkring snabba bilar på gatorna, då kommer den rätt ofta :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan man hitta bilen Phoenix någonstans förutom på racet i SF och uppdraget där man tar tillbaka mad doggs mansion?

Det är på det uppdraget som man har sin enda chans att få tag på den (utan fusk) :unsure: dörrarna e låsta och han kör fort som fan men om du pangar skallen av honnom så kan du ta bilen när han har rammlat ut :D (enda sättet vad jag vet :wacko: ) jag lyckades genom att smälla in honnom i en vägg och sedan sikta mot rutan och PANG PANG PANG PANG ;) med MP5:an sedan var jag gla. :P (väldigt svårt men försök för fan) herrå :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill även passa på och berätta att okså stavas också, relase stavas release och alldrig stavas aldrig.

Då vill jag passa på att berätta att också stavas också för ordet okså har jag aldrig hört att man ska stava också >_<

EDIT: Man kan ju typ skriva att också inte stavas okså utan det stavas också!

Redigerad av skytten
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...