bodysnatcher Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Tjoo, jag hade nu tänkt styla lite bilar i Wheel Arch Angels men när jag kommer dit så har dom inte alls mkt grejer att välja mellan, typ två olika paintjobs osv. Så nu undrar jag vad jag ska göra för att låsa upp fler paintjobs osv, för jag har sett att andra har stylat sina bilar med massa andra grejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Man ska inte behöva låsa upp paintjobs och annat. Är du säker på att det är WAA?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 10 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Tror jag kom på att det är olika grejer för varje bil typ. Så a lite onödigt att jag frågade här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts