Svamp-Svensson Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Hejsan alla mitt vice city hackar o så där. Finnns de nåt program eller nåt som kan fixa det eller måste ja skaffa ett bättre grafikkort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Men skriv vad du har för grafikkort så blir det lättare och hjälpa dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Svamp-Svensson Skrivet 9 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 ATI Rage 128 XPERT 128 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weaper Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 (redigerad) Driiivrutiner tjalalala (musik). //CombatCraft90 Redigerad 9 juli, 2005 av Weaper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Svamp-Svensson Skrivet 9 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Hur får man tag på den då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Svamp-Svensson Skrivet 10 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Är de någon som kan hjälpa mig eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 (redigerad) Är de någon som kan hjälpa mig eller? Gå in på www.ati.com eller nått liknande och leta upp drivrutinerna Edit: Den här kanske hjälper https://support.ati.com/ics/support/default...dge&folderID=27 Redigerad 11 juli, 2005 av Egget91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 De behöver väl inte vara fel på grafikkortet, de kan väl vara fel på Processorn också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Svamp-Svensson Skrivet 12 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 (redigerad) Tack så mycke, grafiken är bättre än förut ,men de hackar fortfarande, nån som vet vad felet är? Redigerad 12 juli, 2005 av Svamp-Svensson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Jag hade samma problem på GTA2 förut, sen bytte jag grafikkort, hjälpte inte att uppdatera det, sen funka det fin fint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cleansing Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Du behöver INTE byta grafikkort, den saken är klar. Har du testat med olika grafikinställningar på spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Svamp-Svensson Skrivet 12 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 (redigerad) Du behöver INTE byta grafikkort, den saken är klar. Har du testat med olika grafikinställningar på spelet? Nej , de har jag inte, hur gör man det? Redigerad 12 juli, 2005 av Svamp-Svensson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Svamp-Svensson Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) Kan inte nån svara snart, ja står inte ut me att spelet inte funkar! Snälla! Redigerad 16 juli, 2005 av Svamp-Svensson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts