Nizzze Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Tjena Gta folk " hälsar" har stött på ett litet problem här.... har fått veta att den j****t coola Marco polo viale bussen finns till Gta 3 " tror jag". jag har haft den till Vice city men det råkade jag repa sönder skivan till vice " dumt av mig".... och jag har försökt leta efter den på google altavista ja nästan alla sökmotorer men jag hittar inte den... så jag undrar om någon kanske har hittat den till gta3 någonstans..... isåfall kan ni väll länka sidan så blir jag väldigt glad.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Fattar inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 (redigerad) GTA3Mods? Borde finnas där Redigerad 9 juli, 2005 av PluOntS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 (redigerad) Sök på google hittade på en gång när jag sökte efter en annan sak till gta. Kommer bara inte ihåg sidan Redigerad 9 juli, 2005 av kagol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts