p-c-2 Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Vet inte vad du menar med "riktigt", IRL? isf nej, det är en renderad bild Vet inte riktigt vad du menar med det där, men jag menar att bilden är på en riktig bild från verkligheten och inte från spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Vet inte riktigt vad du menar med det där, men jag menar att bilden är på en riktig bild från verkligheten och inte från spelet. Han har just förklarat att bilden inte är "på riktigt" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Han har just förklarat att bilden inte är "på riktigt" Men jag var ironisk när jag skrev mitt inlägg, som vissa inte förstod verkar det som. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Men jag var ironisk när jag skrev mitt inlägg, som vissa inte förstod verkar det som. Nej, det förstod jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Nej, det förstod jag inte. Nöjd? Men lol det där är ju på riktigt pinch.gif tongue.gif *--->IRONI<---* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Hörde om de för några månader sen (eller vette fan, tiden går så jävla fort) behöver inte va bra bara för grafiken är fet, kolla på driv3r , men man kan alltid hoppas Grafiken är ju för fasiken värdelös i Driv3r? Precis som allt annat i det spelet.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Grafiken är ju för fasiken värdelös i Driv3r? Precis som allt annat i det spelet.... Jo, men när de första bilderna kom tyckte alla grafiken var allt annat än värdelös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Detta spelet kommer ju att kräva skit mycket! jag kommer lätt att få updatera min dators delar för att min dator ska klara av det, det kommer nog dom flesta med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (redigerad) En svensk afich(stavning?) Notera afichen som hänger till höger i bilden Edit: Här okså (till vänster) Edit2: Borde dom inte fixa reg. plåt på bilarna?! Redigerad 17 juli, 2005 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 En svensk afich(stavning?) Notera afichen som hänger till höger i bilden Edit: Här okså (till vänster) Edit2: Borde dom inte fixa reg. plåt på bilarna?! Grymt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Vet inte riktigt vad du menar med det där, men jag menar att bilden är på en riktig bild från verkligheten och inte från spelet. Den är inte en in-game-bild, utan är gjord på en dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (redigerad) *bort* http://www.gamingeye.com/ Enligt dom så kommer det troligtvis till ps3 okså. Den här ser ju fan värklig ut http://www.gamingeye.com/skarmdumpar/bilder/2170/34302-large.jpg Hmm tänk att se animationen när man styr sin gubbe och han öppnar bilen, tänk er bara, TÄNK!!!! er att man kommer att spela detta nån dag med den grafiken RadiuZ: Tror att man tyckte samma sak som du när man hade en PSone och tittade på bilderna till ps2 Redigerad 17 juli, 2005 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Den är inte riktig, ska försöka leta rätt på sidan där jag läste det. Btw så är det ju snyggare grafik på bil-bilden än dom andra bilderna, konstigt om båda är från samma spel isf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts