berit Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Har för mig att jag sett nånstans att det finns en mod till VC som gör så man kan spara överallt, även i uppdrag finns en sån till san andreas? jag har letat men inte hittat nån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
H4xx0R Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 (redigerad) Nej jag har tyvär inte sätt någon sådan mod. Men duger inte San Andreas Place Manager. Det är ju 'typ' (det närmaste man kan komma 'Spara överallt') samma sak och så tycker jag personligen att det tråkit, dåligt av personen och amatörigt att använda en sådan mod/fusk(syftar på spara överallt-modden). Redigerad 9 juli, 2005 av H4xx0R Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 10 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Nej jag har tyvär inte sätt någon sådan mod. Men duger inte San Andreas Place Manager. Det är ju 'typ' (det närmaste man kan komma 'Spara överallt') samma sak och så tycker jag personligen att det tråkit, dåligt av personen och amatörigt att använda en sådan mod/fusk(syftar på spara överallt-modden). Men grejen är att jag har varvat det på ps2 för länge sen så jag känner mig inte lika seriös med pc-versionen, men jag har aldrig fuskat iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts