Cortez Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 (redigerad) Alla... Dock så är Keep your friends close, när man ska döda Diaz, Death Row, The Driver(fyfan vad jobbig den var, speciellt med joystick inkopplad...klarade det iaf med joystick inkopplad =D ) i en klass för sig, aa... Det var nog ett år sen jag spelade VC senast, tänkte på det igår faktiskt, kanske ska spela det igen. Redigerad 11 juli, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Bankrånet...Lätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Jo bankrånet är ett av få uppdrag jag minns, får bli det, för det uppdraget var förbaskat kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Ja har inget minne av nåt bankrån, o ja har varvat de... kan nån förklara uppdraget för mig så ja vet vilket de e? vem får man de av, va ska man göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Ja har inget minne av nåt bankrån, o ja har varvat de... kan nån förklara uppdraget för mig så ja vet vilket de e? vem får man de av, va ska man göra? Minns knappt inget av det längre, men man åker dit (banken på andra ön) i en taxi med några snubbar. Man har rånarmask och kläder på sig och medans några av snubbarna vaktar på undervåningen så sticker Tommy och en till snubbe upp på övervåningen där man med hjälp av bankens chef öppnar kassaskåpet och snor pengarna, sen drar man därifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Minns knappt inget av det längre, men man åker dit (banken på andra ön) i en taxi med några snubbar. Man har rånarmask och kläder på sig och medans några av snubbarna vaktar på undervåningen så sticker Tommy och en till snubbe upp på övervåningen där man med hjälp av bankens chef öppnar kassaskåpet och snor pengarna, sen drar man därifrån. JAAA!!! nu vet ja vilket du menar... man har typ slipknot dräkter på sig... o sån där hockey mask sak de uppdraget va roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 1: Alla uppdrag för Cubanerna 2: The Job 3: All mans/hands on deck ( den när man hjälper Cortez att fly) 4: När man dödar Diaz ( kommer inte ihår namnet) 5: Cep your friends close Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 15 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 4: När man dödar Diaz ( kommer inte ihår namnet) Är det då när man springer efter en gubbe med motorsåg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Är det då när man springer efter en gubbe med motorsåg? Nej... Mitt favvo uppdrag är t3h j0b och keep your friends close Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 The Job, Keep Your Friends Close och det där uppdraget man får av Telefån snubben när man ska upp på Ice Cream taket och hämta någon väska så får man skjuta massa gubbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Bankrånet och alla "uppdragen" för att man ska kunna genomföra det.. riktigt roligt och bra gjort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Jag har inget speciellt favorit-uppdrag men tiden i början när man fortfarande är smalltime är ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gangzta Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Ingen som nämt sista uppdraget med Phil Cassidy, när dom blir lite lulliga på "boomshine" och Phil spränger bort armen på sig själv...Och "The Job" såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Ingen som nämt sista uppdraget med Phil Cassidy, när dom blir lite lulliga på "boomshine" och Phil spränger bort armen på sig själv... Det är mitt favorituppdrag, vet inte varför men roligt är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts