Flanders Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Vilket tycker du är det roligaste uppdraget? Själv tycker jag att när man jobbar för cubanerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Vilket tycker du är det roligaste uppdraget? Själv tycker jag att när man jobbar för cubanerna Keep your friends close Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Kommer inte ihåg så många, men det sista var rätt kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Love Fist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 9 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Keep your friends close Är inte det de sista uppdraget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Är inte det de sista uppdraget? Jo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Autocide och Loose Ends. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
erik_vice88 Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Cubans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Bankrånet eller filmstudiouppdraget när man ska hoppa från tak till tak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Jag gillar The Job och Keep your Friends Close. JAg gillar också Jury Fury och Riot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Bankrånet eller filmstudiouppdraget när man ska hoppa från tak till tak. Bankrånet? gör man ett bankrån i vice city? har ja inget minne av, dock väldigt längesen ja spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Cubanern lätt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Bankrånet? gör man ett bankrån i vice city? har ja inget minne av, dock väldigt längesen ja spela Det är The Job. Jag tycker också The Job är roligast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 The Job och The Driver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Cubanerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 (redigerad) Bankrånet eller filmstudiouppdraget när man ska hoppa från tak till irak. Lol, jag läste "När man ska hoppa från tak till irak." Redigerad 11 juli, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Lol, jag läste "När man ska hoppa från tak till irak." Ja, det kan ju bli rätt så långt beroende på vart taket är beläget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Uppdraget med cubanerna e skitroligt, och när man ska döda Diaz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tha Orpanitsh Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Keep your friends close Keep your ennemys closer (krigarens måttord) ((stavning)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Acara Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Cop Land och All Hands on Deck är roliga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts